Termo master superfit rain täcket från Hööks 1049 kr nån som har det?

B

**BORTTAGEN**

Nån som har det? hur är det? bra eller dåligt? har beställt det och nu undrar ja om det är bra? berätta gärna om ni har ett sånt regntäcke från Hööks
 
Hade ett sånt till halvblodet.
Vi var väl inte så jätteimpade då shettisen lyckades naffsa sönder det första dagen och han hade dessutom två repor på sidan av täcket dagen efter när han gått själv i hagen. Det finns bara två träd och en liten buske i hans hage... :crazy:
Så det verkar inte vara så särskilt slitstarkt. :mad: Sen är ju inte thermo masters regntäcken kända för att vara så hållbara mot väta en längre tid, men jag har faktiskt själv köpt ett tm (som iaf ser och känns bra) och hoppas på tur!!
 
jag och min kusin kjöpte et varsitt förra vintern och vi är jättenöyda!! :)
 
Japp...var på hööks förra helgen och inhandlade ett...Hade tittat på det i katalogen. Men gissa om jag blev förvånad när det var Snyggare i verkligheten :love:, färgåtergivningen i katalogen är inte den bästa. Det sitter som jutet på min arab och den halvhöga halsen är perfekt...har inte släppt igenom något regn hittills men det återstå att se..
 
Är nöjd med funktionen, men inte med storleken... :(

Pinky har normalt 135 cm, men TM-täckena passar bäst i 125!
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 934
Senast: LiviaFilippa
·
Hästhantering Hej Står inackorderad och det har varit en del flyttar sista året så min häst har stått med lite olika hästar. Tyvärr bits hans täcken...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
8 639
Senast: Emine
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok En gång kom jag att snacka med en tjej om min tonårstid. Det är väl inget jag brukar prata om, även om det inte är hemligt på något vis...
Svar
0
· Visningar
852
Senast: cassiopeja
·
Hundavel & Ras Hej alla bukare! (Ja, detta är tyvärr en till rastråd ;)) Läget är sådant att jag är på jakt efter rasen för mig, eller nått sånt, och...
2
Svar
28
· Visningar
3 337
Senast: Explorer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Bästa trimmern till kanin?
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp