Termotäcket från Hööks

P

piggis_83

Funderar på att köpa det svarta termotäcket från Hööks, det gick upp lite i halsen. Nån som har nån erfarenhet av det? Hur tjockt är det? Kvalite? Passform? Prisvärt?
Jag är ute efter ett lite tunnare termotäcke.... Eller har ni något tips på nåt annat som är bra?
 
jag har kollat på det. Snyggt! Men jag köper nog ett från Teadstone, fanns på EKO i våras iaf. (hade ett sånt till foderhästen, men behöver ett mindre nu)
 

Liknande trådar

Utrustning Jag är ganska okunnig när det gäller bett och har hållit mig väldigt basic hela tiden. All min erfarenhet är ju från ridskolebetsling...
2
Svar
21
· Visningar
793
Senast: Linda_A
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 147
Senast: LiviaFilippa
·
Kläder & Bli fin Jag behöver tips på fritidsbyxor. Har ett par från Hööks som sitter bra men är ute efter något lite stabilare/mer rejält. Beställde ett...
Svar
6
· Visningar
742
Senast: Red_Chili
·
L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 226
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Kaninskrik
  • Tälta med hund

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp