Termotäcket från Hööks

P

piggis_83

Funderar på att köpa det svarta termotäcket från Hööks, det gick upp lite i halsen. Nån som har nån erfarenhet av det? Hur tjockt är det? Kvalite? Passform? Prisvärt?
Jag är ute efter ett lite tunnare termotäcke.... Eller har ni något tips på nåt annat som är bra?
 
jag har kollat på det. Snyggt! Men jag köper nog ett från Teadstone, fanns på EKO i våras iaf. (hade ett sånt till foderhästen, men behöver ett mindre nu)
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag behöver tips på fritidsbyxor. Har ett par från Hööks som sitter bra men är ute efter något lite stabilare/mer rejält. Beställde ett...
Svar
6
· Visningar
740
Senast: Red_Chili
·
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
821
Senast: MiniLi
·
Hästvård Hej 💁🏼‍♀️ Min häst har dåliga hovar så tänkte börja ge biotin och se om det hjälper. Frågan är bara vilken man ska välja? Nu vet man ju...
Svar
4
· Visningar
561
Hästvård Har en unghäst som är 4. Varit väldigt bunden till sin mamma trots att han tex varit iväg på lösdrift/bete ett år osv. Nu var det dags...
Svar
11
· Visningar
1 423
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp