Terräng, broddar?

Emilia090807

Trådstartare
Imon ska jag träna terräng, det har regnat idag och ska även regna lite imon på träningen.
måste man ha broddar då? Isåfall använder man vanliga vinter broddar? Har brodd hål bak på skon.
 
Imon ska jag träna terräng, det har regnat idag och ska även regna lite imon på träningen.
måste man ha broddar då? Isåfall använder man vanliga vinter broddar? Har brodd hål bak på skon.
Du måste ingenting men själv vill jag brodda när jag ska hoppa på gräs. Har du bara broddhål bak?
 
Ja de är bara bak
Menar du att du bara har broddar på bakskorna eller att skorna bara har broddhål i trakten och inte i tån?

Det är länge sedan jag hoppade terräng, men jag skulle inte ge mig ut om det är det minsta halt utan broddar. Då gräsbroddar och boots på hästen.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag förstår inte hur jag kan ha hängt i stall i 30 vintrar och fortfarande inte hittat något som håller mig varm om fötterna. Söker tips...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 509
Senast: Buongusto
·
Tjatter Jag blir tokig på att googla på hårtvätt då alla säger olika. Jag ska slinga mitt hår till veckan och det ständiga är ju diskussionen om...
Svar
4
· Visningar
274
Senast: Lilla
·
Utrustning Är det någon här som har hästar som går barfota och rids/tränas mer regelbundet? (Alltså inte föl/unghästar eller små sällskapsponnyer...
Svar
9
· Visningar
946
Senast: Miingla
·
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 301
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp