Terrängskydd på känsliga ben

AbCdE

Trådstartare
Hej!
Vår ena häst får skav av allt 😖 Söker tips på så gott som skavfria terrängskydd. I hoppningen har vi fårskinn men det blir ju lite otympligt efter man har ridit genom vattnet 🙄
 
De absolut bästa var NEW Equine wear airflow men jag vet inte om de tillverkas längre tyvärr. Nu har jag från premier equine men framskydden snurrar litegrann så inget jag skulle satsa på till skavkänslig pålle
 
De absolut bästa var NEW Equine wear airflow men jag vet inte om de tillverkas längre tyvärr. Nu har jag från premier equine men framskydden snurrar litegrann så inget jag skulle satsa på till skavkänslig pålle
Har precis köpt Shires som vare sig skaver eller snurrar!! 😍
 
  • Gilla
Reactions: Ace

Liknande trådar

Hästvård Ridskolan har en cob med en väldig udda hudåkomma som enligt veterinärär autoimmun. Hon är extremt känslig i huden på benen och hon får...
2 3
Svar
48
· Visningar
6 766
Senast: Fiorano
·
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 917
Utrustning Hej! Blev till slut tvungen att skaffa mig ett användarkonto efter att ha läst på forumet i det dolda i en halv evighet 🙄 Det som...
2
Svar
20
· Visningar
1 784
Senast: blayenka
·
Hästmänniskan Hej! Snart dags att köpa egen häst efter att ha haft den önskan sedan 7 års ålder. Har nu äntligen en månadslön som tillåter häst och...
Svar
1
· Visningar
676
Senast: Andromedae
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp