Terrängtävlings tips!

Stina13

Trådstartare
Hejsan! Jag vill gärna komma igång med lite terrängträning med min ponny men just nu finns inte möjligheten att åka iväg och träna, så min fråga är:
Har ni några tips på att träna i ridhus eller liknande? Vi har tillgång till hinderpark.
 
Hejsan! Jag vill gärna komma igång med lite terrängträning med min ponny men just nu finns inte möjligheten att åka iväg och träna, så min fråga är:
Har ni några tips på att träna i ridhus eller liknande? Vi har tillgång till hinderpark.

Smalhinder och spetsar kan man ju alltid bygga med vanligt hindermaterial. Hoppa kombination diagonalt kan man också göra. Googla bilder på inomhusterräng så hittar du säkert en del. :)
 

Liknande trådar

Ridning Hejsan! Jag ska hyra ponny från Skällsta ryttarcenter och undrar om ni har några tips på övningar jag kan göra eller saker jag kan...
Svar
3
· Visningar
1 035
Senast: EquusCaty
·
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
33
· Visningar
2 897
Senast: iNHALE
·
Ridning Hejsan! Nu har jag läst igenom några som har liknande problem här på buke. Dock skiljer sig min historia något från de andra. Jag...
2
Svar
21
· Visningar
2 363
Senast: Roheryn
·
Ridning Hej! jag har ett problem med mitt ungsto. Hon har fått för sig att ta tag i bettet, dra ner huvudet och sticka, främst i galoppen...
Svar
13
· Visningar
1 970
Senast: mily
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp