Bukefalos 28 år!

Iaraphel

Trådstartare
testar om jag kan posta tråd, f**an ta moderatorerna om de stängt av mig nu.

får man inte ens skriva att man är ledsen för att man ska sälja sin häst på gnägg???

Det är väl inte mitt fel att andra råka skriva att de "vill ha honom"
 
Sv: testar

Det är endast jag som kan stänga av användare och det görs inte hur som helst utan starka skäl.
Synd om din tråd blev borttagen pga att andra gjorde om den till en annons för din häst. Men regeln att annonser skall ligga på på annonssidorna gäller.
 
Sv: testar

Jag var utför samma sak som du, andra som skrev om försäljning, men jag sa det inte. Misstänkte att tråden skulle åka bort. Sånt är livet. Men det är inget man behöver gå och gräva ner sig för. Synd om dig (med din häst).
 
Sv: testar

Såg din andra tråd du lade in, som med rätta plockades bort.
Att detaljerat beskriva en häst och tala om att han skall säljas blir en annons oavsett vad syftet var med den.
Du får gärna skriva om att du är ledsen för att din häst skall säljas och i detalj beskriva hur du känner dig, men skriv inga detaljer om hästen. Det finns ingen anledning till detta om det är hur du känner dig som är det du vill diskutera.
 

Liknande trådar

Avel Vill inleda med att jag skriver frågan med ett visst önsketänkande att provet visade fel. 😉 Jag testade p-test på mitt sto på 106dygn...
Svar
12
· Visningar
976
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
1 987
Senast: Stereo
·
Övr. Hund Hejsan mitt namn är wael albordaini. Jag skriver till dig då jag vill ha hjälp med ett ärende, de är nämligen så att de har...
2
Svar
24
· Visningar
3 677
Senast: Snurrfian
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag har varit lite o säker om jag skulle skriva om dethär men jag har kommit fram till att jag vill det. Och endel kanske tycker att det...
Svar
16
· Visningar
1 825
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp