Testryttaren om dressyrhingstarna: "Verkligen en positiv utveckling i kvaliteten"

Nu ska jag vara bitter. Är de bättre på att sprattla med benen och acceptera hård ridning eller vad är det som är bättre? Det verkar ju vara de egenskaper man eftersöker numera :(
Sorry men just nu smakar allt som har med gångartshästar rätt illa för mig.
 
Nu ska jag vara bitter. Är de bättre på att sprattla med benen och acceptera hård ridning eller vad är det som är bättre? Det verkar ju vara de egenskaper man eftersöker numera :(
Sorry men just nu smakar allt som har med gångartshästar rätt illa för mig.
Förstår din bitterhet. Jag sitter just nu och tittar på testridningen av dressyrhingstarna och jag tycker att testeyttarna gör ett bra jobb. Och nej jag tror inte att det är som du misstänker.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Nio fyraåriga hingstar fick sin bedömning av testryttarna Theo Hanzon, Nederländerna och Philipp Hess, Tyskland under fredagseftermiddagen.
Svar
0
· Visningar
115
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Tyske Philipp Hess är nyheten i kvartetten testryttare som anlitats till årets bruksprov - Dave Maarse, Jennifer Fogh Pedersen och Theo...
Svar
0
· Visningar
254
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 152
Senast: Urigurien
·
  • Artikel
Hästnyheter Nu är det klart vilka som kommer att vara testryttare vid nästa års Bruksprov. I dressyr återkommer Susanne Gielen och Theo Hanzon och i...
Svar
0
· Visningar
466
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp