Texten försvinner

SkorpSmulan

Trådstartare
Om jag håller på att svara i en tråd och tex behöver kolla upp något så jag går in på en annan flik och sen när jag kommer tillbaka och ska fortsätta skriva så har det jag skrivit försvunnit.
Det har inte varit så förut och det är fruktansvärt irriterande när man skrivit en lång kommentar som bara försvinner.
Hänt flertalet gånger. Är det något med forumet som blivit annorlunda eller är det något annat?
 
Ligger kvar för mig, tex tidigare idag så började jag skriva ett inlägg på telefonen men postade det aldrig och nu så låg det kvar på min jobbdator!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 005
  • Artikel
Dagbok Sensommaren har inte riktigt varit som jag hoppats. Ingenting har blivit riktigt bra, men var väl inte så många grejer som hänt än...
Svar
2
· Visningar
808
Senast: Bison
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 526
Hästmänniskan Nu startar jag en egen tråd gällande denna diskussionen, men min utgångspunkt är i alla fall följande: Att hålla häst kostar mycket...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
9 208
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp