The Following

Sv: The Following

Oliiiiiidligt spännande! Välgjort, och min gamla tonårsförälskelse Kevin Bacon is still going strong! :d :love:

Serien är nästan lika topp som serien Homeland. Bara nästan.
 
Sv: The Following

Säger som honung...

Oliiiidligt spännande :)
Jag som har svårt att följa serier, men denna är jag noga med att inte missa :D
 
Sv: The Following

Väldigt spännande - och väldigt obehaglig!

Jag är ändå rätt härdad med åratals tittande på CSI och Criminal Minds men denna serien tar nog priset. Det värsta är känslan att det finns ingen att lita på, alla kan vara med i Joe Carroll's sekt. Satt och klurade på om möjligen den här datanissen (kommer inte ihåg vad han heter) ska avslöjas som sektmedlem? Visserligen blev han skjuten i dagens avsnitt men räddad av sin väst, men han är kanske en okänd medlem?

A
 
Sv: The Following

Satt och klurade på om möjligen den här datanissen (kommer inte ihåg vad han heter) ska avslöjas som sektmedlem? Visserligen blev han skjuten i dagens avsnitt men räddad av sin väst, men han är kanske en okänd medlem?

Jag har också slagits av tanken. Men jag blev ändå typ 'blown away' då insatspoliserna visade sig vara de två männen som sköt de riktiga poliserna. Jag känner att jag är för godtrogen för den här serien, det är väl det som gör den så spännande.
 
Sv: The Following

Den kvinnliga FBI-agenten då? Hon som återbesökte sina föräldrar. Fick för mig att hon verkade skum för några avsnitt tidigare? Nån liten detalj som jag inte kommer ihåg nu...
 
Sv: The Following

Den kvinnliga FBI-agenten då? Hon som återbesökte sina föräldrar. Fick för mig att hon verkade skum för några avsnitt tidigare? Nån liten detalj som jag inte kommer ihåg nu...

Suck, nu blir jag misstänksam mot henne också.
 
Sv: The Following

Självklart! Har sett allt som finns på nätet, dvs till avsnitt 10. De första 2 avsnitten fick jag mardrömmar av men kan ändå inte sluta titta:crazy:

Är inget stort fan av Kevin Bacon men tycker han är riktigt bra i denna serie, han är ju ganska tillbakadragen person (i serien alltså).

Upplägget är fantastiskt bra, just att man inte kan lita på någon, älskar när det blir twist var och varannan minut!:bow:
 
Sv: The Following

Fast det är ju en balans på en vass egg. Tror att serien kan fall i Twin Peaksträsket om de inte ser upp. Dvs. om de inte håller sig på rätt sida kan det bli för mycket av det goda.
 
Sv: The Following

Jag gillar serien men är sjukt trött på att Kevin Bacon gör samma misstag hela tiden och skulle kunna bli skjuten/dö. Det är liksom inte så spännande när de säger "jag skulle kunna skjuta dig, men kommer inte göra det, inte än" särskilt när det har hänt några gånger...

Jag följer den och tycker den är spännande men tycker ibland det känns som att poliserna är outbildade och gör alla misstag som går att göra. Ungefär så:D

Homeland som Honung var inne på är bättre!
 
Sv: The Following

Ja, vad vi längtar efter nästa säsong Homeland! Även om det är väl mycket propaganda och USAflaggor ;).
 
Sv: The Following

Jag såg dom två första avsnitten och tyckte att det var riktigt bra. Sen kom jag tyvärr av mig och missade två så nu känns det ingen idé att fortsätta se :(
Jag är så dålig på att passa tv tider.
 
Sv: The Following

Tror att serien kan fall i Twin Peaksträsket om de inte ser upp. Dvs. om de inte håller sig på rätt sida kan det bli för mycket av det goda.

Nja...den jämförelsen var väl ändå ganska långsökt. Där känns serien 'gengångare' mer relevant att hamna i twinpeaks-träsket då.
 
Sv: The Following

Fast det är ju en balans på en vass egg. Tror att serien kan fall i Twin Peaksträsket om de inte ser upp. Dvs. om de inte håller sig på rätt sida kan det bli för mycket av det goda.

Håller med med om det där med eggen. Om de goda misslyckas hela tiden kan det bli tröttsamt till slut.

Jag kan dra paralleller till Lost och 24 (tror jag den hette?) som var väldigt spännande, men till slut blev det för mycket och då tappade jag intresset
 

Liknande trådar

Kultur Jag har precis sett The curious case of Natalia Grace och blev sugen på fler dokumentärer. Ge mig era bästa tips.
Svar
2
· Visningar
228
Senast: SkorpSmulan
·
Kropp & Själ Läste en artikel och såg då detta. Finns det någon mer som över huvud taget hört talas om detta? Jag känner jag inte har en i närheten...
Svar
0
· Visningar
193
Senast: 95johsv
·
Övr. Barn Jag och barnen ska resa. Jag kollar på vilka dokument som behövs. Vissa länder kräver ju medgivande från den andra vårdnadshavaren. Vi...
Svar
14
· Visningar
1 267
Senast: Rosett
·
Fritid Jag letar efter en färg som är så vit som möjligt i dagsljus, fäster på syntetmaterial som fejkskinn och tål väta. Det finns mängder med...
Svar
0
· Visningar
116
Senast: Septicemia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Dressyrsnack 17
  • WE-tråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp