The Glorious Revolution of the 25th of May/Towel Day

Syrenerna är så gott som överblommade här nere redan! Kanske finns någon vissen kvist kvar på fredag men jag tvivlar... Håller på och läser om (eller i ärlighetens namn lyssnar om, jag har aldrig tid att läsa längre! :eek:) alla böckerna istället. Är på Thief of Time nu men det går trögt - var aldrig min favorit... :cautious:
 
Jag kommer att bära syren på jobbet! :heart Ehum och en handduk över axeln har jag ändå hela dagen varje dag där. Det vore fantastiskt om någon gäst skulle notera och kommentera.
Samtidigt är det begravning för en släkting hemma i Sverige och jag kan inte vara där , så det kommer att bli en sisådär skum dag.
 
Jag kommer att bära syren på jobbet! :heart Ehum och en handduk över axeln har jag ändå hela dagen varje dag där. Det vore fantastiskt om någon gäst skulle notera och kommentera.
Samtidigt är det begravning för en släkting hemma i Sverige och jag kan inte vara där , så det kommer att bli en sisådär skum dag.

:heart :heart
 
  • Gilla
Reactions: Sel
32385493_1692788874135532_810275825550098432_n.jpg


33119871_370196246823418_5106941145460506624_n.jpg
 
Mitt minne är alldeles för dåligt, måste skriva upp i kalendern att syrén måste bäras nästa år. :cry: Får fundera på det där med handduk.
 
kan någon upplysa mig om syrenen? Verkar som jag missat ngt.

Å nej, jag har inte missat handduken, även om jag glömde den hemma just idag....
 
Dagen är över, syrén och handduk var med från början till slut men ingen kommenterade.
Jag nämnde det däremot i passus när jag handlade i närbutiken nu på kvällen varpå en av herrarna i kassan bredvid förskräckt utbrast - "Var det IDAG!?!" Vilket jag tyckte var lite underbart. :heart
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag glömde handduken hemma men får fixa en på stan, Stockholm borde ju kunna leverera :D Jag kommer ihåg Sir Terry men även min mamma...
Svar
12
· Visningar
748
Senast: MJLee
·
Kultur Den lila handduken är redo men tyvärr har mina syrener inte levererat i år. Jag kommer ihåg Sir Terry men även min mamma (Alzheimers)...
Svar
7
· Visningar
521
Senast: em76
·
Kropp & Själ Ni är väl redo? :heart Tyvärr har våren varit för kall i år så inga syréner men den lila handduken är naturligtvis tvättad och redo...
Svar
12
· Visningar
899
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Ni vet väl vad det är för dag imorgon? Jag hoppas alla har handdukarna och syrénerna redo :up: Taggar givetvis @Migo så jag inte får en...
Svar
9
· Visningar
839
Senast: Tranan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp