A

Asterix

Okej, jag hade så jäkla tråkigt nu på kvällen så jag satte mig med the sims (det allra första)

Nu så är det ju inte så jävla roligt å köra om man inte får fuska till sig lite pengar:rofl: .. men såklart har jag glömt hur man gör.
Hur får man upp dedär rutan, och vad var det nu man skulle skriva i den .. Typ Kalapusius eller något sådant..
:bow: om någon vet
 
Sv: The sims

Denna ska nog ligga på datorer

Menar du sims 1 eller sims 2

på sims 2 är det 50000 motherlode 1000 kaching

sims 1 är väl rosebud och sen ;`;`;`;` eller nåt var länge sen jag spelade det :p
 
Sv: The sims

Tror man får upp rutan med shift + Ctrl + C
Men det kanske är Alt istället för Ctrl.. Hmm, du kan ju prova lite :)

Koden kan jag inte, det är typ rosebud på Sims Hot Date o de där, men på det allra första är det nått på K har jag för mig.

F.ö. borde väl den här ligga på datoren :p
 
Sv: The sims

*kl*

jag tror också att det är rosebud

annars kan du ju googla. allt finns på nätet :)
 
Sv: The sims

Ctrl + Shift + C får upp rutan, Klapaucius ger 1000 simdaler. Tryck upp rutan igen, skriv !;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!! och håll inne enter, när det räcker med pengar tar du bort ett utropstecken i slutet och trycker på enter igen.
 
Sv: The sims

Men det är ju roligare att spela utan att fuska till sig pengar :D Har jag upptäckt.
 
Sv: The sims

tack alla... jag hade inbte ork att vänta på era svar ... hittade det på fuska.nu
Haha..
GO THE SIMS :banana:
 

Liknande trådar

Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
22 23 24
Svar
475
· Visningar
12 244
Senast: Lingon
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 944
Senast: Hazel
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 013
Senast: mars
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 263
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp