E

eiwo

Vad heter den första skivan? Alltså det spel man måste ha för att kunna köra de andra (typ med husdjur och sånt)? Jag har tappat bort mitt och tänkte köpa ett nytt, men jag hittar bara de man 'bygger på' med, inte själva grundspelet... En fråga till, The Sims 2, måste man ha den första skivan till det med? För det hittar jag, men det är ju ingen idé att köpa det om jag ändå måste ha den andra...

Har sökt på 'the sims' på ginza, men jag vet inte vad det första heter, så då är det lite svårt att veta vilket det är :p
 
Sv: The Sims

Det heter nog bara "The Sims" rätt och slätt.
 
Sv: The Sims

Men jag hittar ingen som heter det? Det finns en massa andra, men ingen som heter bara det... GAAH, varför skulle jag tappa bort den :crazy:
 
Sv: The Sims

Jo, den heter bara The Sims rätt och slätt. Spelet är ju jättegammalt, så du får nog leta efter begagnade om du vill ha tag på det. För att spela The Sims 2 behöver du inte ha The Sims. Det är ett helt eget spel. Du kan inte använda husdjurstilläggspaketet m.m. som hör till The Sims om du spelar The Sims 2.
 
Sv: The Sims

Och ska du köpa ett av Sims-spelen så tycker jag absolut att du ska satsa på The Sims 2 (som precis som Dasjenka säger är ett fristående spel). Det är mycket mer utvecklat (och därmed roligare) än vad ettan är.
 
Sv: The Sims

Och i början av nästa år kommer The Sims 3. Kan kanske vara värt att vänta på istället för att slå till på tvåan.
 
Sv: The Sims

Det är sant. Jag har redan börjat spara till en ny dator... ;) (Jag är i alla fall tveksam till om min nuvarande dator skulle orka med ett spel av den typen som Sims 3 lär bli.)
 

Liknande trådar

Hemmet Jag har en idé om det perfekta skåpet/minigarderoben. Tyvärr verkar ingen annan dela min vision, så jag hittar ingenting att köpa...
2
Svar
28
· Visningar
1 291
Senast: Lyan
·
Hemmet Jag misstänker att min Google Nest wifi-router har problem. Wifit går av och på hela tiden random långa stunder. Än så länge verkar...
Svar
4
· Visningar
527
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 934
Senast: Jeps
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
32 824
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp