Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Thermo Master Exclusive

J

jojjo_blondin

Ska köpa det nu i veckan, TROR jag..

Någon som har detta täcke? vad tycker ni om det? hur funkar bogspännerna, kryssgjordarna?.. och hur bra är halstäcket? nöter det mycket på manen?

hur kallt ska det vara på natten när man lägger på det?

C

claraswe

Min kompis har detta täcke och hon är nöjd. Glöm inte att fälla ner halstäcket så fort hon är inne då detta hämmar växten på manen ngt fruktansvärt. Hoppas du blir nöjd med täcket :rofl:

J

jojjo_blondin

japp d kommer ju att dröja ett tag innan hon får ha på sej det börjar nog utan halstäcke och sätter på det när det blir riktigt kallt här (december/januari)

A

alisson

JAg gillar täcket massor, spännena r mkt bra. Men jag gillar inte fodret, allt hår fastnar.
//A

J

jojjo_blondin

okejjs. men min häst kommer vara rakad så då kanske det inte blir så mkt hår..?

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6506 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Utrustning Nu vill jag ha era råd. Ni som har använt boots på era hästar en längre tid. Jag funderar på att sluta sko mina stora hästar och...
2
Svar
31
· Visningar
828
Hästhantering Hej Står inackorderad och det har varit en del flyttar sista året så min häst har stått med lite olika hästar. Tyvärr bits hans täcken...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 646
Hemmet Hur många av er gör det på regelbunden basis? Jag har inte lämnat in på kemtvätt på flera år. Nu håller jag på med en garderobsrensning...
2 3
Svar
45
· Visningar
1 687
Hoppning Halloj! Jag har fastnat i en dålig hoppspiral tror jag 😛. Som ponnyryttare hade jag ett ganska hyfsat mod och kunde styra runt min...
Svar
10
· Visningar
535

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundyrken
  • Uppdateringstråd nr 24

Hästrelaterat

Omröstningar