Thermo master rain på hööks?

L

linabergmer

Någon som har det täcket??
Fungerar det bra?

Köpte nämligen det på postorder i torsdags, det var rea 299kr.
 
Jag har haft det täcket. Det höll i två år, sen var det kört!
Började läcka igenom totalt och hjälpte inte att impregnera, men för 299:- så kan man väl stå ut med att det bara håller ett par säsonger.. :smirk:
Passformen var dock bra tyckte jag. Iaf på min häst! :)
 
Jag köpte det på rea förra året eftersom det "dyra" vi hade gick sönder. Jag tycker inte att det håller emot regnet lika bra som andra märken dock...
 
Jag tycker det är jättebra! Har impregnerat det med sån där spray också så vattnet bara droppar av utan O tränga sig in.
 
Jag har ett, det gråa.
Det håller inte mkt för fukt. Tycker inte de e speceillt bra.
 
Min kompis använde det en vinter, efter så hade ena benremmen lossnat, sömmarna vid "randen" på sidan av täcket hade släppt så täcket såg ut som om det gått igenom en mixer :crazy:
 
Har haft det svart/gråa regntäcket och det har varit bra. Det enda felet med det är att fodret skaver, men med bogskavstäcke går det bra. Läcker har det aldrig gjort och då har jag tvättat det säkert 5 ggr, har iofs dränkt det i impregnering efteråt, men det har funkat kanon!!!
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har lite funderingar kring matstress hos häst. Vi var nämligen och kollade på en häst som förmodligen haft matstress i hela...
Svar
13
· Visningar
1 066
Senast: co-SMAD4
·
Utrustning Vissa kedjor t.ex. XXL kör samma erbjudanden ungefär samma tid varje år. Gör Hööks det? För knappt ett år sedan köpte jag en...
Svar
18
· Visningar
2 061
Senast: Kiwifrukt
·
Utrustning Hej! Står lite i valet och kvalet på om jag Hööks eksemtäcke skulle kunna vara en idé, det som heter Shield nånting. Köpte ett Fly...
Svar
3
· Visningar
602
Senast: skiesabove
·
Utrustning Hej! Söker efter ett par "greppvänliga" handskar att ha i stallet - de ska andas och fungera i sommarvärmen (helst delvis naturmaterial...
Svar
9
· Visningar
607
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp