Thermo Master ridtäcke, bra?

Trocadero_lover

Trådstartare
Är/verkar det bra?
Vill ha ett sånt då min pålle behöver ett nu till hösten & vintern. Är det tjockt? vill inte ha för tjockt? hur känns tyget? bra passform?

Bild=http://www.hooks.se/Butik/assets/product_images/stor/68182.jpg
 
Är det de gråa ländtäcket du tänker på...?
Isf så kollade jag på det då jag var på Hööks i förra veckan o det verkade kanon... :) Jättemjukt o gosigt innuti o bra yttertyg o snygg gråfärg... :)
 
Ok...har en kompis som har ett sådannt o hon gillar det... :) Har varit trådar här förr om det täcket o har för mig att det var flera som skrev att det tappade formen då det blev blött... :confused:
 

Liknande trådar

Hemmet Hjälp! Vi behöver nya täcken till en ekonomisk prislapp. Jag är helt lost vad det gäller sådant och det var larvigt många år sedan jag...
Svar
17
· Visningar
857
Utrustning Hej! Står lite i valet och kvalet på om jag Hööks eksemtäcke skulle kunna vara en idé, det som heter Shield nånting. Köpte ett Fly...
Svar
3
· Visningar
602
Senast: skiesabove
·
Övr. Barn Vad föredrar ni till era barn? Har alltid tänkt att jag vill ha mina barn i en liten byaskola för att jag själv gick 2år i en liten...
2
Svar
20
· Visningar
2 261
Senast: tanten
·
Däggdjur Barnen har ett tag önskat sig kanin/kaniner. Jag är fullt medveten om hur sånt här brukar bli i längden (barnen tröttnar och föräldrarna...
Svar
6
· Visningar
1 464
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp