Thermo Master Superfit Rain (Snabba svar!!)

_Runaway_

Trådstartare
Jättetacksam om jag får läsa några kommentarer om det täcket! Jag har egentligen bara ett bra regntäcke, men det har inget foder och andas inte. Skulle behöva ett till och det här var ju dessutom ruskigt billigt på rean! Nå, lever det upp till förväntningarna?

"Ett regntäcke med suverän andasfunktion och ett tunt funktionsfoder som absorberar fukt och håller hästen torr. Perfekt för regniga och kalla vårdagar och ett utmärkt övergångstäcke. Med hög hals som ger ännu bättre skydd mot regn och rusk samt H**ks patenterade elastiska bogveck för maximal rörelsefrihet. Reflexpiping, kryssgjordsknäppning med resår och avtagbara bensnören. Avtagbart svansskydd med reflex.
Yttertyg i 840D nylon med teflonbehandling. Vattenpelare 2000 mm. Andasegenskap 3000 mvt. Tvätt 40grader."

Krav från min sida ;)
*Vattentätt!!
Inte för tungt, alltså inte tyngre än andra täcken efter en dag ute i höstregnet.
*Hållbart.
 
Sv: Thermo Master Superfit Rain (Snabba svar!!)

haft de täcket till nordisen vi hadel, jag gillar fakiskt de TM täcket (och de enda) ... Sitter själv och funderar om jag ska köpa det till mitt fullblod, men är dock rädd för att de ska vara förstort i bogen för honom ...

Men lutar åt att inhandla ett sånt, gav inte skav till nordisen heller så =)

/M
 
Sv: Thermo Master Superfit Rain (Snabba svar!!)

Jag har länge funderat på ett sånt då jag har vintertäcket av den modellen. Ett superbra täcke är det så detta borde ju va bra oxå...
 
Sv: Thermo Master Superfit Rain (Snabba svar!!)

Jag tycker det är jätte bra! Andas och håller tätt mkt bra :) Värt att köpa och nu när det är rea också ;)
 
Sv: Thermo Master Superfit Rain (Snabba svar!!)

GAAH fattar ni vilket elände ni ställer till med! :devil: ;) Här hade man nyss fått beslutsångest om man verkligen skulle köpa det där täcket... Så kommer ni med värsta praise the lord-orden :devil:


Okej jag köper täcket...
 
Sv: Thermo Master Superfit Rain (Snabba svar!!)

Hahahahahaha stackars dig!!! ;)
 
Sv: Thermo Master Superfit Rain (Snabba svar!!)

jag vet det är OTROLIGT synd om mig ;)

Men å andra sidan förlorar jag inte så mycket på köpet. Det är ju billigt nu på rean och gillar jag det inte kan jag sälja det för ordinarie pris fast lite sänkt. Så jag kan TJÄNA nåt på det här! :angel:
 
Sv: Thermo Master Superfit Rain (Snabba svar!!)

Vad kostar det under rean?
 
Sv: Thermo Master Superfit Rain (Snabba svar!!)

Hmmm lysande pris ju... Ska kolla på det då till min isis...Och till ena varmblodet...
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp