thermomaster rain/flece och jackson

Y

yodi

jag ska köpa ett regn täcke till min häst och står och väger mellan jacson och termo master rain/flece, jag har ingen personlig erfarenhet av någon av dessa täcken och undrar om det är någon som kan säga något om deras hållbarhet och passform. :bump:
 
Det enda täcket jag kan berätta något om är Jacsons regntäcke. Det täcket jag har erfarenhet av höll ung två dagar sen var det strimlat (det känns även väldigt tunt och sprött). Inte speciellt hållbart! Om man jämför det med TM rain/flece vet jag inte om det är sämre eller bättre, eftersom jag inte har erfarenhet av TM (har inte ens sett det live). Jacsons regntäcke skulle jag dock inte rekommendera.

mvh :bump:
 

Liknande trådar

Hästvård Jag är på väg att köpa en häst som idag är försäkrad i Agria och vill gärna byta till Folksam då det blir halva priset plus att jag har...
Svar
9
· Visningar
860
Senast: iNHALE
·
Ekonomi & Juridik Hej! Är lite nyfiken vad ni som står i kollektivstall betalar och vad ni får i det priset. Sen undrar jag vad ni skulle tänka er att...
2
Svar
33
· Visningar
3 491
Senast: iNHALE
·
Hästmänniskan Vi är på väg att köpa en häst som står i Göteborg, själva bor vi norr om Stockholm. Vi funderar på att anlita en professionell...
Svar
12
· Visningar
1 514
Senast: Masse
·
Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor...
2
Svar
29
· Visningar
3 888
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp