Bukefalos 28 år!

pippilotta

Trådstartare
....växer så det knakar om honom.....han som bara vägde lite över 800 gr när jag fick hem honom då var han ca 10-12 veckor .

Nu är han en stor snygg kille på 8 månader och väger ca 3,8 kg .

Många som har sett honom har frågat om det är Maine Coon i honom , jag vet tyvärr inte hur långt tillbaka i leden man kan gå , men vet att hans morsmorsmor var Main Coon och Norsk Skogskatt.

Svansen på honom är jättelång och jag som träffat många katter i mitt liv har aldrig tidigare sett en sådan lång och yvig svans som han har.

http://s26.photobucket.com/albums/c144/Fernstrom77/?action=view&current=Bild009.jpg
 
Sv: Thure

Stilig kisse !

Min Ragdoll hade också extrem svans ett tag (ungefär vid samma ålder som din är i nu) sen växte hon i svansen. Nu är hon en STOOOR kisse
 

Liknande trådar

Övr. Katt Lille Thure som flyttade in hos mig den 21 Augusti och då vägde endast 865 gr, växer så det knakar;) Han ligger nu på en vikt av...
Svar
1
· Visningar
1 088
Senast: Sastra
·
Övr. Hund .........Och det gick fort som attan, skulle egentligen inte ha någon mer hund just nu, men hittade en 5-årig Basset Hound tik som...
Svar
11
· Visningar
1 161
Senast: pippilotta
·
Övr. Hund Tänkte starta en tråd om HD-röntgen på hundar. Hur många HD-röntgar sina hundar fast rasen inte kräver det? Och avlar ni på hundar...
2
Svar
27
· Visningar
2 712
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp