Tiara/hårprydnad (Melinda Jacobs)

strawberrysylt

Trådstartare
Jag tycker Melindas tiara (eller vad man ska säga att det är?) här är jättefin!
Tyckte det innan, men hade inget tillfälle (tycker jag) att ha en sån. Nu har jag det - yay -och skulle gärna vilja hitta en, men vart?

Jag menar alltså inte en i den prisklass jag antar hennes ligger i, utan en billig, men som liknar hennes 😊.

Alternativt om ni har andra förslag tar jag gärna emot det, då har jag kikat på Buttericks och Partykungen och en sån hade också funkat, men helst en som är lik denna. Vart kan jag kika mer?
 

Bifogade filer

  • 20220930_182810.jpg
    20220930_182810.jpg
    74,1 KB · Visningar: 350
Jag hade kollat på Amazon och i affärer som säljer bröllopsklänningar. Det finns mycket fina hårprydnader i brudbutiker som inte är tiaror ☺️ alternativt googla brud + hårprydnad och leta runt. Hade även kollat på Etsy eller i någon sybutik om dom haft förslag, kanske man kan göra en egen?
 
Hårdekoration tror jag ger bättre sökresultat 😉

Tack, har provat det nu också, men tyckte inte jag såg något...

Jag hade kollat på Amazon och i affärer som säljer bröllopsklänningar. Det finns mycket fina hårprydnader i brudbutiker som inte är tiaror ☺️ alternativt googla brud + hårprydnad och leta runt. Hade även kollat på Etsy eller i någon sybutik om dom haft förslag, kanske man kan göra en egen?

Tack. Amazon har jag sett har kommit upp bland sökresultaten, men inte gått in på då agb nte beställt därifrån tidigare. Men det funkar kanske bra?
Ska kolla brudbutiker också, tack. Får väl prova beställa även om det är en för mig okänd sida kanske.
Ja, funderade också på om jag kanske kan göra en egen... kanske utgå från nåt stort blingigt halsband... :)
 
Wish, ("tyvärr") är nog mitt tips.
Jag har gärna rosetter i mina flätor (tänk typ sånna man har i manen på hästen) i olika färger och de hittar jag enklast på Wish (vill gärna ha lite mer bling och fler färger än standard röda på Hööks).
 
Överallt tycker jag 🙈 Smyckestrenderna just nu ser kanske lite annorlunda ut men tror ändå en hel del sånt går att få.
Hm, jag tar tillbaka. Det var lite svårare att hitta såna halsband just nu även om det går. Men tänkte från början att man tar ett sånt halsband om man redan har.
 
Jag tycker Melindas tiara (eller vad man ska säga att det är?) här är jättefin!
Tyckte det innan, men hade inget tillfälle (tycker jag) att ha en sån. Nu har jag det - yay -och skulle gärna vilja hitta en, men vart?

Jag menar alltså inte en i den prisklass jag antar hennes ligger i, utan en billig, men som liknar hennes 😊.

Alternativt om ni har andra förslag tar jag gärna emot det, då har jag kikat på Buttericks och Partykungen och en sån hade också funkat, men helst en som är lik denna. Vart kan jag kika mer?
Jag hade kollat Sellpy och tradera först faktiskt. Där kan man göra några fynd ibland. Från Tradera kan man hitta företag som annonserar och klicka vidare in på dem med.
 
Etsy är min go to när det gäller mer unika saker. Alltid kul att gynna mindre företag också även om en del wish-liknande butiker smyger in sig där ibland. Kvaliteten är allt som oftast superhög då mycket i den kategorin är handgjort.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 508
Senast: Roheryn
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 490
Senast: fejko
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 038
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 278
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp