M

månsken

Sedan ett par dagar tillbaka går min bukeklocka en timme före. Har provat olika tidszoninställningar, men ingenting hjälper. Den är hela tiden antingen en timme före eller en timme efter. Varför? Är det bara min klocka som blivit störd?
 
Sv: Tiden

Klassiskt fel på Buke som inträffar varje vår och höst :angel:

Gå in i kontrollpanelen och ändra dina uppgifter, kolla så tidzonen är rätt och spara.
 
Sv: Tiden

Jag har provat att ändra, och sen välja +1 igen. Den går fortfarande en timme före. Om jag då väljer GMT borde det bli rätt (eftersom när jag har rätt inställning går den före), men det blir det inte heller. Då går den istället en timme efter (vilket ju är rätt).
 

Liknande trådar

Övr. Barn Det var Hanna Hellquist som skrivit flera krönikor om hur hon kämpar med ofrivillig barnlöshet, IVF, infrysta ägg och missfall, senaste...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
10 359
Senast: Praefatio
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Så blev det luciamorgon, med luciatåg på TV och massor av luciatåg, runt om i städer, kommuner och facebookflöden, trots att spam om...
Svar
3
· Visningar
471
Senast: IngelaH
·
Skola & Jobb Jag funderar på att gå ner i tid, till 75 % pga barn under 8 (jobbar statligt så vi har dock rätt till barnet fyller 12). Jag har...
Svar
17
· Visningar
1 836
Senast: Manji
·
  • Artikel
Dagbok Sedan jag började att "dela tankar" här i en dagbokstråd, har jag sett flera fördelar med att göra just det. Det är ett väldigt nyttigt...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
21 859
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp