Tights på killar

Status
Stängd för vidare inlägg.

Hero

Trådstartare
Vad tycker ni ?
Är det snyggt eller fult med tights på killar. Tänkte att det måste va skönt att springa i såna.
Så har beställt. Men ja dom är ju tighta så dom döljer ju inte paketet direkt.
Men tights kan väl inte vara bara för tjejer ? :cautious:

7325600104570_002_b30daa3eb6e545aa988c41f0b2a6347e.jpg
 
Män har ofta inte så stora paket som de tror. Kolla på män som har cykelbyxor. Där syns inte något? Så just den aspekten kan du nog släppa..
Sedan använder många män tights. Men man ser det kanske oftare på löpare och cyklister än någon som spelar fotboll och hänger på gymmet inbillar jag mig.
 
Tänker som med de flesta kläder oavsett användningsområde. Är det bekvämt och du är nöjd så är det ju bara att använda.
Absolut, men man vill ju inte att folk ska titta snett på en ...
Man vill ju se bra ut men bekväm samtidigt.
 
Skulle aldrig tänka två gånger på om någon har tights när de tränar. Har inte så gott som alla det? O_o
Måste man se bra ut när man tränar? Man blir ju ändå bara svettig och jävlig.
Ja, snygga kläder när man sportar är ju viktigt. Funktion också givetvis ...
 
Har du ett sånt jättepaket att du är rädd att bli uttittad 🙄 så sätt på dig shorts över tightsen.
För övrigt är paketet inget man tittar på, inte kläderna heller för den delen 🤷‍♀️
Då försvinner ju lite poängen med tights. Att inte ha nåt som fladdrar när man springer.
 
Absolut, men man vill ju inte att folk ska titta snett på en ...
Man vill ju se bra ut men bekväm samtidigt.
Alltså jag bor precis bredvid ett "joggingspår" så ser folk som går till/från det dagligen. Ibland är till och med jag i skogen och rör på mig. Tittar inte snett på nån, kanske tänker "oj hen var snabb" eller "det där gänget ska nog ut och springa" men inte mer än så. Och möter jag någon, eller blir omsprungen eller passerar någon så är ju båda i rörelse = inte direkt många sekunder att hinna titta på kläder och reflektera över sånt oväsentligt!
 
Snyggt och snyggt :) snygg kille är snygg kille oavsett vad den har på sig. Snygg färgsättning på tightsen du visade var det iallafall.

Det är säkert lite ovant i början för dig, och känner du dig naken så släng på ett par shorts över. Men du behöver nog inte bekymra dig så mycket för vad andra tycker om det. Folk i alla kroppsstorlekar har ju tights numera.
 
Ingen har sagt att det är snyggt på killar ännu.
Så jag antar att funktion får gå före snygghet då ... :laugh: Ingen lär väl hinna reagera på det när man flåsar förbi skogen iaf antar jag :p
Jag gillar ju tights på tjejer. De gör nog de flesta killar. Men tror inte samma gäller tvärtom av någon anledning.
 
Ingen har sagt att det är snyggt på killar ännu.
Så jag antar att funktion får gå före snygghet då ... :laugh: Ingen lär väl tänka på det när man flåsar förbi skogen iaf antar jag :p
Jag gillar ju tights på tjejer iaf. De gör nog de flesta killar. Men tror inte samma gäller tvärtom av någon anledning.
Alltså, på min granne, sprinter (Erik Hagberg) är det mycket snyggt! Men det är nog inte lika snyggt på någon som inte bär upp det självsäkert och naturligt. Precis samma som med alla kläder.
 
Nu sätter väl inte vi (dom flesta) på oss tights för att vara snygga, det är ju för en funktion = smidigt och svalt under träning.. Jag kollar "mer snett" på en kille som gymmar i joggingbyxor/mysbyxor och tänker att det lär ju vara/bli asvarmt med massiv rövsvett och pungsvett som resultat...
 
Jag tycker att tights är jättefult på både män och kvinnor. Åsikterna om detta, liksom om mycket annat, går isär.
Jaha, ja jag tycker det är ett av de snyggaste plaggen på tjejer. Men är lite tveksam på killar , särskilt inte på ett gym.
Men när man springer fyller det ju en funktion dock.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 174
Senast: LiviaFilippa
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 321
Senast: Squie
·
  • Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
372
Senast: miumiu
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 010
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp