Tik som börjat löpa

kortabenlångadrev

Trådstartare
Hej, är det vanligt att en tik börjar löpa och sedan slutar blöda?

Igår kväll så var det blod när jag torkade och tänkte att hon börjat löpa. idag är det inget blod alls😩 är det vanligt att det inte är så mycket blod första dagen/dagarna? De övriga tikarna vi har/haft har oftast blött mycket redan från början... Tanken är att ta en kull på denna tik nu när hon är 3år..
 
Hej, är det vanligt att en tik börjar löpa och sedan slutar blöda?

Igår kväll så var det blod när jag torkade och tänkte att hon börjat löpa. idag är det inget blod alls😩 är det vanligt att det inte är så mycket blod första dagen/dagarna? De övriga tikarna vi har/haft har oftast blött mycket redan från början... Tanken är att ta en kull på denna tik nu när hon är 3år..
Ja det händer.

Min har två gånger gjort nån sorts förköp som varit just så, och sen gjort det riktiga löpet först en månad senare.

Hur brukar hunden löpa? När skulle löper ha kommit? Är det beräknat att börja just nu?
 
Hej, är det vanligt att en tik börjar löpa och sedan slutar blöda?

Igår kväll så var det blod när jag torkade och tänkte att hon börjat löpa. idag är det inget blod alls😩 är det vanligt att det inte är så mycket blod första dagen/dagarna? De övriga tikarna vi har/haft har oftast blött mycket redan från början... Tanken är att ta en kull på denna tik nu när hon är 3år..
Hon kanske städat idag?
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hur vet man att tiken har slutat löpa? Min tik fick sitt första riktiga löp för 2 veckor sen, hon slutade blöda efter ca 9 dagar och nu...
Svar
5
· Visningar
463
Senast: LaMagia
·
Hundhälsa Min tik började löpa (första löpet) den 16/1. Efter tio dagar slutade hon blöda. Nu nästan en månad efter löpet började så har...
Svar
10
· Visningar
564
Senast: Dillen
·
Hundavel & Ras Läste precis i tråden valpkullar om en abortspruta som inte fungerat? Hann inte läsa så noga innan jag fick panik, så vet inte om jag...
2
Svar
28
· Visningar
2 234
Senast: Vovve
·
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 117

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp