Bukefalos 28 år!

Till alla som gillar katter

Åh, gudars!!! :love: :love: :love:

Men jag gillade också bilderna på dem när de låg på hästarna... Hur himla härligt som helst!!!
 
Hmmm... ja, vi har kämpat bra, Blaze och jag för dessa bilder! Hon spelade upp katterna till roliga krumsprång och jag stod beredd med kameran! En kombination som visat sig riktigt lyckad när det gäller de flesta av familjens djur!
Hon lyckas få dem att posera och jag fångar dem på bild, men hon är duktig fotograf själv också.

Jag önskar dock att jag var lika duktig på att fixa mig en hemsida som på att leka med kameran... :crazy:

Den grå filuren på dessa bilder har "terroriserat" mig hela helgen! Jag är smått överkänslig mot katter, men vad bryr sig han om det! Han har traskat efter, jamat, psykat mig med blicken och hoppat på mig och velat bli buren hela tiden. Han är Sveriges största och goaste kelgris!

/TIGERHEART
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en katt som vantrivs som innekatt och har en kompis uppe i Norrland som jag känt i många år som behöver en stallkatt. Min katts...
Svar
2
· Visningar
539
Senast: ufot
·
Katthälsa Förra året avmaskade jag mina katter ungefär i maj och för en tid sedan så upptäckte jag åter att katterna fått mask. Jag avmaskar båda...
Svar
3
· Visningar
362
Senast: Jeps
·
Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
9
· Visningar
890
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 281
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp