Till er som använder photobucket....

Megs

Trådstartare
....bara undrar (har sökt på sidan under help etc men hittar inget) om /hur man kan "döpa" sin bild till något/ändra namn på den istället för att bara låta den heta "http/.....osv"

ser så många som lägger in bilder som typ ett namn eller en titel på sina bilder....

jag förstår att den fortfarande alltid kommer att ha en adress men man ska ju kunna ge dem namn också

Tackar i förhand för hjälpen!!
//Megs
 
Sv: Till er som använder photobucket....

...en annna fråga också nu när jag ändå e på G.

Om man lägger in sin bild här på buke tex så att den syns direkt (asså inte som en link) hur gör man för att den inte ska bli så satans stor? Mina blir alltid typ en hel A4 sida...:crazy: Hur får man en sån där lite trevlig bild/ev en klickabar en
 
Sv: Till er som använder photobucket....

Det gör du antingen när du lägger in bilden eller så använder du EDIT-knappen.

Man kan ju alltid prova att läsa min Snabbguide till Photobucket som finns både i den nålade tråden här ovan och som en egen tråd :angel:

Läs igenom guiden ordentligt för där finns svaren på dina frågor :idea:
 
Sv: Till er som använder photobucket....

Om du skriver
[URL = adressen] vad du vill att länken ska heta [/URL] så blir det en text istället för länktexten...

såhär

Min fina häst

Om det var det du menade....?
 
Sv: Till er som använder photobucket....

Mitrolle skrev:
Om du skriver
[URL = adressen] vad du vill att länken ska heta [/URL] så blir det en text istället för länktexten...

såhär

Min fina häst

Om det var det du menade....?

Precis det jag menade!!!! TACK!!!:bow: :bow:
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
66 617
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
21 951
Senast: zassoo
·
Anläggning Hej! Vi har en relativt jämn yta på vår gård där vi tänkte göra en budget versions ridbana. Ytan är ca 15x40 och är vanlig jord blandat...
Svar
8
· Visningar
1 639
Senast: Amk
·
Kropp & Själ Var till vc idag för min andra dos av järn intravenöst, fick en förra veckan också. Fick vänta ett tag efter bokad tid vilket jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 662
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp