Till er som kan med Samsung galaxy

Empalie

Trådstartare
Jag har filmat en film som jag vill sms:a till en. Filmade visst lite länge och måste korta ner den. Jag har laddat hem en videoredigerare ochhar redigerat och sparat men var sjutton hamnar filmen då? Inte på galleri för där finns den bara i sin ursprungliga form. HJÄLP!!!!
 
Har du tittat i "Mina filer"? Jag har gjort något liknande det du beskriver och jag hittar min redigerade film i Mina filer och sedan Videoklipp.
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
435
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
12 678
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 699
L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 089
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp