Till er som ogillar standardutseendet på texten i inlägg

Jag testar med en ny stil som byter till något ni kanske gillar bättre.
Långt ned till vänster på sidorna finns nu en Bukefalos-länk om ni klickar på den som representerar standardvalet av stil kan ni välja sans-serif.

Skriv gärna vad ni tycker jag gillar nog den andra bättre, Bukefalos, men det är kanske för att jag använt den länge nu och vant mig?
 
Det kanske vore nåt att införa till inlägg som bryter mot reglerna, istället för att ta bort dem ändrar man typsnittet i dem till Wingdings? :D
Jag har ett ännu bättre förslag: istället för att banna användare som bryter mot reglerna så ändras typsnittet i deras inlägg till wingdings när de postar. Helst bara för alla andra, så att de själva fortsätter skriva utan att fatta att ingen kan läsa. :devil:
 
@Trani jobbigt ifall länkningen av andra användare fortsätter bara ;) Jag har blivit så sjukt nyfiken om jag var taggad i ett sånt inlägg :angel:
 
Har fortfarande liiite svårt med den lilla och framförallt ljusa texten. Inte inne i en debatt som nu, men just själva översikten. Man läser ju först lite om tråden är värd att öppnas...men ljus text på ljus bakgrund samt miniliten blir ganska svårläst. Så oftast i mitt fall hoppar jag över allt...för det är så ansträngande för ögonen att behöva kisa sig igenom om vad tråden kan tänkas handla om....
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter När en sökning görs med hjälp av förstoringsglas-ikonen uppe till höger på sidan har jag nu ändrat så att resultaten sorteras efter hur...
Svar
2
· Visningar
607
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Det känns som jag har en rejält sen 30-årskris, alternativt en förtidig 40-årskris. Jag måste byta jobb. Jag vantrivs där jag är nu...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 636
Senast: starcraft
·
Bukefalosnyheter Nu är det nästan två dygn sedan jag lade in lite nyheter på Bukefalos, vet inte om någon upptäckt det. I den vita meny-listen högt upp...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
7 686
Senast: clusia
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 456
Senast: Nahar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp