Till minne av min norska skogkatt Tuss Diamond,,,,

R

Rallebralle

nu har ni alltså ett gäng kattungar som inte har någon mamma,först din mammas katt som blev överkörd o nu denna.
Ungarna kan ju inte vara mer än 7-8 veckor nu. :(

CA

Trådstartare
nopp, ungarna är 7 ½ veckor.....jag fattar inte att min kat skulle bli överkörd oxå!! , hon måste kommit ut genom ett hål......saknar henne så...

R

Rallebralle

Alla era fyra katter har alltså dött innom loppet av en månad....
två som grannen skjöt o två som blivit överkörda.

Vad ska ni nu göra med kattungarna?
surugatmamma vore ju ett alternativ ,men vad har ni för förutsättningar för att ge dem en bra start nu ?

CA

Trådstartare
vi har en granne en bit ifrån oss som har en katt med mjölk, dom avlivade hennes ungar...tror du att jag kan fråga dom om deras katt??

R

Rallebralle

ja,men det kan bli svårt att få denna att acceptera nya ungar ,dessutom från två kullar.

Hur kom hon ut då?...samma hål som "snowshoe´n"......eller gick de i varsin rastgård?

CA

Trådstartare
hon grävde i botten, det blev nog ett litet hål så kom hon ut där... :cry:

Liknande trådar

Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
1 648
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Kan en beställa en sådan? ;) Vi har råttor och möss i husgrunden och runt huset, och skulle behöva en rejäl jägare i form av en katt...
Svar
14
· Visningar
2 283
Senast: Inte_Ung
·
Relationer Många av oss har ett antal relationer bakom oss och för det mesta känner jag att det passar bäst att låta dammet ligga över dåtiden. Men...
2
Svar
25
· Visningar
2 567
Senast: Migo
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har entusiastiskt läst många "vilken ras"-trådar här på buke och faktiskt registrerat mig här för att fråga er kloka människor...
2
Svar
23
· Visningar
2 943

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar