Tillåtet och inte

eyz

Trådstartare
Vad får man skriva här på buke egentligen?
Får jag skriva att ja tycker Göran Persson är ett svin med arslet mellan öronen eller blir mitt inlägg borttaget direkt en moderator fått nys om det? (för säkerhets skull - inte säkert att jag tycker så :angel: ;) )

Vet att förut fick man ju inte diskutera någon/något med namn, men det verkar bättre nu..?
 
Sv: Tillåtet och inte

detta borde ligga under om bukefalos..
 
Sv: Tillåtet och inte

Hm.. ok

Tänkte bara att eftersom jag syftade till det här forumet så kunde det läggas här...
 
Sv: Tillåtet och inte

Du får diskutera Göran Perssons offentliga person, men inte hans privata. Du kan vara förbannad på honom efter nåt han sagt i tv men du kan inte skriva att din mamma jobbat ihop med honom och mot henne bar han sig svinaktigt åt.

På samma sätt kan du diskutera en känd elitryttares prestation på en tävling men du kan inte skriva att h*n var en apa när du praktiserade hans/hennes stall osv.

Och du kan spy galla över en dokusåpakändis som gjort bort sig i tv men inte skriva att ni gick i samma klass och hans/hennes morsa brukade komma packad till skolan.

Osv.

Fast som sagt: den här tråden hör hemma på Bukefalos-hjälp.
 
Sv: Tillåtet och inte

Jag tackar för svaret och ska i fortsättningen lägga dessa trådar på bättre plats...
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 046
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 619
Senast: MML
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
2 195
Senast: Ridinglady
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 000
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp