Bukefalos 28 år!

Tillbaka på ruta ett

Status
Stängd för vidare inlägg.
Då det skulle ta 1-2 veckor att få ett bergsäkert svar på om det gick att koppla in adsl i huset jag ville ha, så beslutade sig säljaren för att skriva kontrakt med den som redan hade gett ett bud. Själv är jag tillbaka på ruta ett. Jag känner mig lite nollställd också.

Det är ju så fasligt långa avstånd mellan de hus som är lite av intresse, så det känns som ett hästjobb att besöka dessa. Jag får ju till stor del ställa alla frågor via telefon, titta på bilderna och därefter bestämma mig för om det är värt att åka dit. På det sättet får jag inte någon känsla för orten i förväg för det är ju inte bara ett nytt hus jag skaffar, jag byter ju även ort. Med bara 2½ vecka kvar av semestern så har jag lite ont om tid också.

Det känns som om jag kommer att bli sittande i baracken jag bor i, en jäkla vinter till.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 712
Senast: kma
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 801
Senast: Rie
·
Övr. Hund Jag har varit i valpletartaget i ungefär 9 månader med ett avbrott pga att vi köpte hus och flyttade under senvåren. Jag har under...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 649
Senast: Gnist
·
  • Artikel
Dagbok Har svårt att klura ut vad som är bra för mig och vad som är rimligt, så jag skriver ned mina funderingar för att se om det blir...
2 3
Svar
44
· Visningar
8 305
Senast: Dimmoln
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp