Tillfälligt stängd för sen anmälan eftersom urval pågår

Vitavi

Trådstartare
Jag har klantat mig lite inför hösten och skulle behöva läsa en distanskurs för att få ihop det.
Just nu står det ”Tillfälligt stängd för sen anmälan eftersom urval pågår” på de flesta kurser. Finns det då hopp att de öppnar för sen anmälan senare? Någon som har koll?
 
Du får nog helt enkelt vänta och se ifall det finns platser över när man tuggat igenom alla anmälningar.
 
Jag har klantat mig lite inför hösten och skulle behöva läsa en distanskurs för att få ihop det.
Just nu står det ”Tillfälligt stängd för sen anmälan eftersom urval pågår” på de flesta kurser. Finns det då hopp att de öppnar för sen anmälan senare? Någon som har koll?

Det kan öppna igen. Men det säkraste svaret får du nog om du kontaktar den aktuella skolan, det borde finnas någon antagningshandläggare som har koll.
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 684
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 411
Senast: Jeps
·
Fritid Ska på GHS i februari och har köpt biljetter ihop med en kompis. Då det är heldag på lördagen så tänkte jag att jag dyker upp lite...
Svar
17
· Visningar
765
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 789
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp