Tillskott äldre stel hund

Var hittar man detta medel? Finns det på vanliga apoteket eller får man beställa på nätet? Min Beauceron blir snart 12 och är väl inte så mycket stel som svag i bakändan så jag vet inte om detta hjälper i hans fall, men det kan ju inte skada, tänker jag?

Tror inte det brukar finnas på vanlig apotek men många djuraffärer har det, t.ex Hööks.
 
Jag har också börjat ge min ena gamling (beauceron, 11 år) Senior från Svenska djurapoteket. Han har inte direkt varit stel men däremot har han sett lite svag ut i höger bak och han har tappat en del muskler överlag. Han har ätit det i ca. 2 veckor nu och jag ser helt klart en förbättring.
 
O jag köpte på nätet för att jag var lat och inte orkade åka o leta i affärer 😊
 
Puttra upp denna lite! Min gamling (snart 13!) Har börjat se lite stel ut, så jag har provat beställa "senior" som ni har nämnt. Återkommer med en recension!
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
8 818
Senast: Hedinn
·
Övr. Hund Hej gänget! Jag är förkyld och har för mkt tid och därför passar jag på att ställa en fråga /göra em tråd 🤣. Som några vet så skaffade...
2
Svar
26
· Visningar
3 924
Hundhälsa Jag ska till veterinären imorgon, men vill höra era tankar. Hund modell mindre, 17 kg, 35 cm hög. Väldigt fin i kroppen. 9,5 år, har...
Svar
6
· Visningar
2 423
Senast: Dino
·
Övr. Hund Hej bukes samlade hundexpertis! Vill börja med en bedjan: Det här är något som är skitjobbigt för mig och jag känner mig som en usel...
Svar
3
· Visningar
2 003
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp