tillsynsavgifter

em76

Trådstartare
Var kan jag hitta tillsynsavgifter för t ex "Ett pappersmassabruk som tillverkar 50 000 ton sulfitmassa per år"? 1998:940 om tillsynsynsavgifter har jag hittat, men där står ju inte olika verksamheter uppradade som i 1998:899.

Ring ditt lokala miljökontor om det är en C-verksamhet (har inte lagboken här just nu så jag kan kolla det), annars LST om det är A eller B.

em76

Trådstartare
läraren sa att vi skulle använda oss av notisum.se när vi gör övningsuppgifterna. får fråga henne.

Men avgifterna varierar ju från kommun till kommun. Möjligen har LST runtom i landet likartad taxa, det vet jag ej.

Liknande trådar

Hästvård Skulle låna en gasbinda av hästen för eget bruk och öppnade då en lätt dammig förbandslåda. I och för sig bra att den inte har varit...
Svar
13
· Visningar
849
Senast: Ajda
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
2 946
Senast: Yrsel
·
Hundhälsa Hej, Har en blandras (jakthund) på 2,5 år som alltid har varit superlätt att ha och göra med kring människor. Han har aldrig haft någon...
Svar
5
· Visningar
833
Senast: AraSlei
·
Avel Vi har ett äldre sto som gett väldigt fina avkommor. Vi har sagt att stoet inte ska betäckas fler gånger med tanke på ålder. Efter...
Svar
1
· Visningar
834

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Soffa i skinn eller tyg