Tindertråd - orimliga anledningar till vänstersvep

FadeAway

Trådstartare
Finns det några orimliga anledningar ni sveper vänster på folk?
Här innefattas ju inte barn eller sådant 😉

Jag sveper vänster på gubbiga namn trots att jag själv har ett tantnamn 😂

skriver någon en lista utan punkter typ

Snäll
Glad
Resande
Aktiv

och det inte bildar ett ord lodrät så sveper jag också vänster. Helt orimligt 😂
 
Åh, det här har jag försökt göra självanalyser på!


Snubbar med örontöjningar. För de är 99,9% douchebags, tänker jag.

Människor som är "för" snygga, för jag vet att jag bara kommer gå och tänka varför personer svepte höger på mig...
 
Finns nog många fler än de jag kommer på nu.
Men vissa namn, om de är samma som min exsambo, min bror eller pappa.
Par eller de som är poly
När det kommer till bilder:
*Bara bilder med solglasögon.
*Bilder på sig själv i bar överkropp där det tydligt märks att de bara vill visa upp sig.
*De som står och poserar med något vapen.
*De som har bild när de klappar en tigerunge eller liknande :yuck: är iof inte en orimlig anledning enligt mig.
 
De som ser ut att dricka väldigt mycket alkohol väldigt ofta/säsonga på diverse partyställen. De som bara har dåliga bilder, vill inte behöva undra om jag säger hej irl till rätt person eller ej.

De som ställer upp någon sorts noggrann kravlista. De som jag misstänker är catfish (jättesnygga utan Instagram/mer info). De som röker. Har säkert fler, sveper mest vänster.
 
Förstår inte hur man tänker när man använder såna bilder. Är inte meningen att man ska va attraktiv liksom? Nu tittade jag enbart efter karlar och där är det som tur är väldigt glest med sånt. Men dom som hade nån sån bild rök ju direkt

Jag tror man tycker att man är fin på dem och reflekterar inte över hur mycket filtret förändrar 😉
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 304
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 048
Senast: Pratsch
·
Skola & Jobb Bara känner att jag måste posta detta. Det är ett brev jag skrivit till min gamla högstadieskola. Det är inte klart formuleringsmässigt...
Svar
7
· Visningar
3 388
Hästmänniskan Jag ska sälja min häst och jag har så himla svårt att hantera det, så jag tänkte höra här om ni har några kloka råd eller tips eller...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 629
Senast: _Zacke_
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp