Bukefalos 28 år!

Tinki på hal is

Status
Stängd för vidare inlägg.
Indra var halt efter sista tävlingen. Tre veckors vila blev domen. Något uppe i bogen. Idag skrittade vi rundan i skogen första gången. Vi bytte sadlar för att se om tinkans lite rakare sadel ligger bättre. Halt var det idag. Tinkern var lite väl snabb ut på landsvägen där det var is. Naturligtvis blev det en bambi på hal is. Såg frambenet rakt ut på sidan halvvägs luggande ner på vägen med Indras sadel som inte sitter så bra utan lätt åker runt. (Tre gånger sadlade jag om den denna rundtur.) Hoppas hon inte sträckte sig nu så hon blir stående istället.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Vi har bytt sadlar. Tinki och Indra. Tinki är ju bredare så Indras sadel ligger lite fel men vi ska ju bara skritta så okej en gång...
Svar
0
· Visningar
175
Senast: indra2012
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Lilla bus hoppade över staketet i fredags. Galopperade bort till Indra som var ute på tur. Hon tyckte väll det började bli långtråkigt i...
Svar
0
· Visningar
270
Senast: indra2012
·
Hästvård Min häst har just konstaterats ha kotledsinflammation, vänster fram, efter att ha varit "trasig" hela det här året. Och jag är lite...
Svar
16
· Visningar
3 198
Senast: Liten
·
Hästvård Någon som har några idéer om vad detta kan vara? Försöker göra en lång historia kort. 1/2 fick jag hem min fina tjej som jag har på...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
28 404
Senast: sandrafors
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp