Tips för att pynta bil till brudparet

Carolininen

Trådstartare
Vi ska låna ut vår bil till min lillebrors bröllop. Brudparet ska köra den från kyrkan till festlokalen.
Vi vill såklart pynta den fint och jag har hittat mycket inspiration på Pinterest.
Hur gör man för att undervika att klistra på bilen så att man riskerar att förstöra lacken?
Någon som har erfarenhet och tips?
 
Såklart beroende på hur ni vill pynta men saker bakom bilen borde gå att fästa invändigt och sen stänga bakluckan? Samma sak med ballonger etc, fästa invändigt och sen hissa upp fönster?

Maskeringstejp är snällt men inte så tåligt. Känns också som vinylen invändigt är mindre känslig än lacken?
 

Liknande trådar

Fordon Jag har genom åren haft en del bilar, och skulle helst vilja ha en Volvo s60 igen alternativt en SUV. Däremot har jag 4 barn och flera...
Svar
1
· Visningar
725
Senast: Bonita4
·
Fordon Jag ska till hösten kolla på en ny bil. Jag har en 20 år gammal bil som börjar åka på sin sista resa så att säga. :bump: Jag planerar...
Svar
7
· Visningar
904
Senast: Twihard
·
Övr. Barn Vi ska köpa en ny bil i vår/sommar och vi behöver göra lite research inför detta. Jag är i princip helt ointresserad av bilar, jag vill...
2
Svar
22
· Visningar
1 488
Senast: Guldaskig
·
  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 996
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp