Tips i Berlin

Philosophia

Trådstartare
Av någon anledning så har Berlin blivit staden som jag har besökt men aldrig har hunnit turista i. Jag åker till Berlin över helgen och kommer att ha några timmar som jag kan lägga på museer och dylikt. Problemet är bara att staden har så otroligt många museer och jag är intresserad av allt från historia till konst och arkitektur. Så vad ska jag lägga min tid på?

Jag bor på Alexanderplatz och kommer att röra mig ner mot Tempelhof under dagen. Jag vill inte gå för mycket eftersom jag egentligen borde ligga med benen i högläge.

Jag är mycket tacksam för tips! :)
 

Liknande trådar

Fritid Efter en rätt tung och tuff period i livet känner jag för att komma bort lite och göra något på egen hand. Jag har aldrig varit i Paris...
Svar
8
· Visningar
838
Senast: Javan
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 458
Senast: Nixehen
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 045
Senast: mars
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 654
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp