Tips i Rom?

aemaria

Trådstartare
Jag tänkte höra om det finns någon bukefalist som har några tips på restauranger/barer/sevärdheter (förutom de kända och självklara) i Rom?
Tack på förhand!
//aemaria

Jag tänkte höra om det finns någon bukefalist som har några tips på restauranger/barer/sevärdheter (förutom de kända och självklara) i Rom?
Tack på förhand!
//aemaria
Mitt bästa tips är att hyra en vespa och åka runt med i Rom. Rom är stort och åker en buss/taxi tar det en evighet.
Pizza på Ristorante e Pizzeria I Fratelli
Bar att dricka aperitivo Centro ristorante e cocktail bar

That’s Amore, restaurang nära Fontana di Trevi var bra, åt en fantastisk Peposa alla Fiorentina med sång till 🎶 Vi var i Rom och firade silverbröllop för ett par år sen, det passsde bra ❤️
Cappucinermunkarnas krypta var en lite annorlunda grej ☠️
Vi hyrde dessutom en svensk guide i tre timmar och gick runt med, det var väldigt givande, med mycket historia, arkitektur mm 😁

Liknande trådar

Fritid Halloj! Jag och min funderar på en weekend i Gävle lite senare i vinter, i februari eller mars. Det är vår närmsta relativt större... 2
Svar
37
· Visningar
1 686
Senast: LadySara
·
Kultur Är i Oslo pga av jobbet denna vecka och kommer stanna kvar över helgen då jag faktiskt aldrig har varit här innan (utöver...
Svar
2
· Visningar
257
Senast: escodobe
·
Fritid Ska till Stockholm och turista fem dagar i augusti. Hallwylska, Nordiska museet, Gripsholms slott, och Livrustkammaren har jag redan... 2
Svar
39
· Visningar
1 473
Kropp & Själ Jag köpte en duschkräm från Rituals häromveckan och provade den första gången i onsdags, luktar gott och allt var okej. Men sedan...
Svar
15
· Visningar
609

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sängproblem...
  • Bästa ögoncreme
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka