Bukefalos 28 år!

Tips med bild tack!

T

_Tullamore_

Hästgarderoben ska uppdateras (vi måste ju se bra ut på nya klubben:banana: ) och jag skulle vilja ha er hjälp:)

Detta är vad jag har i tankarna:

Till pållen:
*Förbygel, tabacco m mässingspännen (snabbknäppen), helst utan resår, annars marinblå eller brun resår.
*Magplattegjord tabacco m. mässingspännen, resår båda sidor.
*Skrittäcke, marinblått med Beige eller guld på passpoal eller kantband. Vattentätt.
*Beige schabrak m. marinblått kantband och guldpasspoal (ej Mias) Gärna i lite tjockare modell typ Global.

Till mig:
*Rutiga ridbyxor i blå ton, helskodda.
*Marinblå vinterjacka, ej ridjacka utan mer "sitta på läktaren utan att frysa"-jacka. Gärna med Luva.
*Mässingsporrar "flatside" + remmar i bra dubbelsytt läder med mässingspännen

Så, tipsa mig gärna om dessa saker, och bifoga gärna bilder så blir det lite roligare!:bow:
 
Sv: Tips med bild tack!

ungefär hur mkt ska sakerna (får max) kosta? så man vet lite ;)
 
Sv: Tips med bild tack!

Ursäkta att jag tagit tid på mig att svara, varit borta från datorn några dagar...

Grejerna får kosta vad de kosta vill så länge det är bra kvalitet, men gärna under tusenlappen/st. Kommer ändå inte att ha råd att inhandla allt på en gång, men jag vill gärna ha era tips då många här inne har så god smak:D
 

Liknande trådar

W
Utrustning Tänkte få lite tips då jag är för lat för att surfa runt på alla tänkbara hästsidor:p Dessutom är jag dålig på det också:D Det jag...
Svar
1
· Visningar
691
Senast: emelit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tips för att reda ut hår
  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • Giltighetstid pass

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp