Bukefalos 28 år!

Tips om Maine Coon

D

DeZemBer

Har precis fått hem min lilla maine coon flicka och undrar över lite saker...
Vad använder ni andra som har samma ras för schampo till dom? Använder ni balsam oxå?
Vad använder ni för kattsand? Uppfödaren till min kisse sa att jag inte skulle använda "fin" sand, skulle använda grov kornig sand för annars fastnar den i pälsen...

Tacksam för tips! :)
 
Sv: Tips om Maine Coon

grattis till maine coon tjejen!:)
va har hon för stamnamn?*nyfiken*
Vi använder lite olika schampon till dem, beroende på hur deras pälskvalite är :) finns så många sorter...prova dig fram!
Jag har olika kattsand ,både grov och finkornig...
Lycka till med din tjejja!
 
Sv: Tips om Maine Coon

Tack hon är helt underbar :)
Hagabacken´s kommer hon ifrån
 
Sv: Tips om Maine Coon

Jag har använt ett schampo med Minkolja och ett spray balsam... det har funkat super på mina töser.
Ska kolla namnen när jag kommer hem.

Vad är det för färg???
Jag har en Blåskölpadd och en svartskölpadds tigre - vit

/Kitara_
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 501
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 433
Senast: Calmiche
·
Hundhälsa Höll på att skriva detta i uppdateringstråden men det blev så långt att det hör nog bättre till en egen tråd: Lilla Pucken då :( inte...
Svar
10
· Visningar
2 433
Senast: Asko
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 468
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp