tips om naturmedicin

lovehorses

Trådstartare
Har ni något tips på "naturmedicin"?
Det finns en massa preparat att köpa men har ni något tips på det som man har hemma. Typ matojla, vitlök m.m.
Hoppas att ni förstår nu vad jag skrev. :)
 
menar du örter och liknande? Då finns det massor, nu är det ju lite sent att plocka själv men till sommaren kan du ju alltid plocka brännäslor, nypon, älgört mfl. "hästägarens örtabeök" rekomenderas varmt.
 
Precis vad jag menade, örter.
Skall leta efter boken...
Står det i den hur man gör med örterna?
Har någon köpt den och vet hur mycket den kostar på ett ungefär?
 
ingen aning om vad den kostar, lånade den av en kompis, men den finns säkert på biblioteken också.
Min tränare säljer örter till hästar, tror att hon har skrivit lite om vilka örter som är användbara. Adressen är:
http://www.herbgarden.home.se
Du kan säkert söka lite också, så hittar du rätt mycket.
På Hippo K9 hittar du säkert en del, men jag minns inte deras adress just nu.
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 226
Senast: LiviaFilippa
·
Hundhälsa Min hund kom igår i slagsmål med en räv. Hemma, invid ett uthus så hunden sprang alltså inte lös någonstans då den används till jakt och...
Svar
1
· Visningar
290
Senast: animalasia
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
637
Senast: valy
·
Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
11
· Visningar
410
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Valp 2024
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp