Tips om rätt blå kavaj!

Lupino

Trådstartare
Jag söker tips om blå kavaj som är ganska mörkt blå men ändå tydligt blå. Färg och längd ungefär som bilden (jag kan behöva längre för jag har lång överkropp):
DSC0053.png


Det ser ut som hon har en crw-kavaj. Jag vill gärna ha något lite mer exklusivt (vill helst inte betala mer än 3000 dock, men kommer även leta begagnat så tipsa oavsett prisklass). Helst fina detaljer i någon form (silvriga knappar, vita detaljer eller stenar och liknande).

Någon med tips?
 
Jag söker tips om blå kavaj som är ganska mörkt blå men ändå tydligt blå. Färg och längd ungefär som bilden (jag kan behöva längre för jag har lång överkropp):
DSC0053.png


Det ser ut som hon har en crw-kavaj. Jag vill gärna ha något lite mer exklusivt (vill helst inte betala mer än 3000 dock, men kommer även leta begagnat så tipsa oavsett prisklass). Helst fina detaljer i någon form (silvriga knappar, vita detaljer eller stenar och liknande).

Någon med tips?

Spooks är ju originalet. Kostar 2 000 kr - ish. Annars har Kingsland mycket blåa kavajer. Vill du ha något mer "dressyrigt" rekommenderar jag Pikeur.
 
Jag söker tips om blå kavaj som är ganska mörkt blå men ändå tydligt blå. Färg och längd ungefär som bilden (jag kan behöva längre för jag har lång överkropp):
DSC0053.png


Det ser ut som hon har en crw-kavaj. Jag vill gärna ha något lite mer exklusivt (vill helst inte betala mer än 3000 dock, men kommer även leta begagnat så tipsa oavsett prisklass). Helst fina detaljer i någon form (silvriga knappar, vita detaljer eller stenar och liknande).

Någon med tips?

Jag är väldigt nöjd med mina Spooks-kavajer men de är nog mörkare än du vill ha.
Har du sett denna från Covalliera?
https://goo.gl/images/yP7p31
 
Spooks är ju originalet. Kostar 2 000 kr - ish. Annars har Kingsland mycket blåa kavajer. Vill du ha något mer "dressyrigt" rekommenderar jag Pikeur.

Tack för tips, det svåra är att hitta en bra blå. Jag beställde en som såg bra ut men den var mycket mörkt blå i verkligheten. Så svårt med färg!
 

Liknande trådar

Utrustning Hej allihopa! Jag letar efter en ny kavaj eftersom jag snällt får inse att den jag har inte passar mig :banghead: idag har jag varit...
Svar
1
· Visningar
2 038
Senast: MiniLi
·
Hemmet Jag har hamnat i något slags ommålningsrus som började under långledigheten i julas. Då bestämde jag mig för att måla om en garderob i...
Svar
12
· Visningar
1 318
Senast: monster1
·
Utrustning Funderar på att skaffa ny hoppsadel, men jag känner att jag blir gråhårig bara av att börja tänka på det :crazy: Och det blir inte...
Svar
2
· Visningar
783
Senast: Miljon
·
Utrustning Till nästa säsong är det dags för mig att köpa ny kavaj (händer typ vart sjunde år eller så). Jag vill ha en kavaj som andas, är...
2
Svar
24
· Visningar
4 020

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp