Tips på boots i rätt storlek?

Lilla_momma

Trådstartare
Jag har letat och letat men har svårt att hitta lagom stora boots till min fröken.. M är alltid lite för små och L alltid lite för stora. Finns det något märke som har boots som är lite ovanligt stora/små i storlekarna?
 
Jag har letat och letat men har svårt att hitta lagom stora boots till min fröken.. M är alltid lite för små och L alltid lite för stora. Finns det något märke som har boots som är lite ovanligt stora/små i storlekarna?
Jag har hört att Horze neopreen boots är ”stora” i storleken, men inget jag har testat eller kan garantera :)
 
Jag har kört på Eskadrons neoprenboots och liknande kopior från Event där det går att klippa dom kortare utan att det finns sömmar som skadas. Då har det fungerar med den större storleken som man sen klippt till på höjden.
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 303
Senast: Squie
·
Utrustning Jag ska beställa nytt övergångstäcke och fastnade för Hansbo PRO 150g med separat hals. Nu behöver jag hjälp med att välja storlek...
Svar
1
· Visningar
429
Senast: sweep
·
Kläder & Bli fin Jag tänkte köpa Muck boots, för barn då fötterna drar den storleken. När jag googlar kommer det upp en rad med snarlika sidor som har...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 279
Utrustning Några tips om vart jag ska börja leta? Provade en prestige golden star i bom 37 som blev för smal. Har även lagt på en prestige hippos...
Svar
19
· Visningar
901
Senast: Anna-KarinO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra och smakligt blötfoder?
  • Brexz
  • Ingen fart på agilitytävling

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp