Tips på epilator till ansikte?

eldkyss

Trådstartare
Får några envisa tröttsamma hårstrån i ansiktet och främst under hakan. Någon som har tips på en riktigt bra ansiktsepilator?

Nej det fungerar dåligt. Tidskrävande och ineffektivt då dom snabbt är tillbaks på någon dag.

Precis. Fungerar dåligt.

Fungerar dåligt, hur?

En epilator ska dra upp stråna med rötterna på samma sätt som med en pincett och då var min tanke om det är enstaka strån så är det betydligt billigare och effektivare med en bra pincett än en maskin.

Jag har själv ibland sådana "rogue" hårstrån som växer fort på konstiga ställen. Ett snabbt ryck och borta.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej. Jag undrar om någon har erfarenhet och tips på produkter till ansikte som har både exem och akne? Min unga tonåring har alltid... 2
Svar
23
· Visningar
551
Senast: Fetaost
·
Kropp & Själ Är galet spänd och har sedan några veckor en ordentlig låsning (eller flera) i bröstryggen. Känns t.o.m dumt då jag andas ibland. Har...
Svar
15
· Visningar
864
Senast: Askur2017
·
Kropp & Själ Fler här som gjort denna resan? Jag är 165 och väger strax under 110 kg. Jag och min sambo vill börja försöka få barn men vi båda är...
Svar
18
· Visningar
1 516
Senast: Lisen82
·
R
Kropp & Själ Visst finns här en del menskoppsanvändare? Har ni några värdefulla tips för en "nybörjare"? Jag undrar främst kring hur man väljer... 2 3
Svar
44
· Visningar
3 196
Senast: Bufera
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka