Tips på kul tapet

cirkus

Trådstartare
Vår hall ska tapetseras och jag vill ha en kul tapet där.
Jag vill att den ska ha djurmönster dock inte fåglar, insekter eller fiskar helst. Alternativt är naturmönster.
Den ska ha mycket färg eller möjligen nån sorts metallic.

Jag har letat en del på nätet men inte hittat vad jag söker
 
Det är svårt att lägga fram tips när man inte riktigt vet vilken stil du är ute efter.
”Ballon de Gonesse” tycker jag är kul och det finns hundar och får och lite annat på den även om människorna med den kraschade ballongen är roligast

879450EE-96D2-4351-A0FF-7BDACA397C9C.jpeg

Annars så är mina favoritmotiv med djur på tapeter tyvärr antingen rätt propra häst/hundmotiv ala brittisk pub eller med just fåglar eller fiskar på. Men tapetorama har en hel kategori med djurmotiv där det finns allt möjligt :D
 
Det är svårt att lägga fram tips när man inte riktigt vet vilken stil du är ute efter.
”Ballon de Gonesse” tycker jag är kul och det finns hundar och får och lite annat på den även om människorna med den kraschade ballongen är roligast

Visa bifogad fil 44102
Annars så är mina favoritmotiv med djur på tapeter tyvärr antingen rätt propra häst/hundmotiv ala brittisk pub eller med just fåglar eller fiskar på. Men tapetorama har en hel kategori med djurmotiv där det finns allt möjligt :D

Jamen typ som den! Fast jag hade velat ha fräääsigare färg.
 
Åh det fanns ju många kul andra cckså om man gjorde en liten googling.

Tiger reserve till exempel.

Tack - den där sidan kommer jag nu att scanna rejält
 
@cirkus
Djur och natur med mycket färg och också ganska kul tycker jag:
p280129-8__ac37cd1e-7d51-46ac-8fd5-153b3771a6fb.jpg

ÅH :love: :love: :love: :love: :love:
Var finns den....

en bildgoogling senare och jag hittade den!
Enda minuset är att rapporten är rätt så stor - jagtror den hade gjort sig perfekt på en riktigt stor vägg så den syns, mina väggar kanske är för pluttiga. Annars är den helt underbar
 
Jag har Fornasettis Jerusalem på väggen. Den är kul tycker jag. Men tyvärr dyr och "mycket" så det är bara en liten vägg som smyckats med den. Jag har den vita med guld men det fanns lite andra varianter ser jag nu när jag googlar.

Det är ju inte djur å andra sidan. Men en fin tapet.. :angel:
 
Hur fräsig färg vill du ha? Jag har vildtuta från Boråstapeter i mitt sovrum. Finns även i diskretare färgkombinationer.Visa bifogad fil 44146
Oj, så fin :) ! Jag funderar på att tapetsera om vårt pyttelilla sovrum (igen) så jag letar lite inspiration..... Med pyttelitet menar jag dock 3x2 meter (ja, det är inte mycket mer än den 160-cm-breda sängen som får plats...), och jag vet inte om någon som denna kanske blir lite för stormönstrad för ett sådant minirum.......
 
Oj, så fin :) ! Jag funderar på att tapetsera om vårt pyttelilla sovrum (igen) så jag letar lite inspiration..... Med pyttelitet menar jag dock 3x2 meter (ja, det är inte mycket mer än den 160-cm-breda sängen som får plats...), och jag vet inte om någon som denna kanske blir lite för stormönstrad för ett sådant minirum.......

Jag har den bara på en vägg. På väggen mittemot har jag en enfärgad grön och de två andra väggarna är vita.
 
Vår hall ska tapetseras och jag vill ha en kul tapet där.
Jag vill att den ska ha djurmönster dock inte fåglar, insekter eller fiskar helst. Alternativt är naturmönster.
Den ska ha mycket färg eller möjligen nån sorts metallic.

Jag har letat en del på nätet men inte hittat vad jag söker
Har en färggrann fondtapet ena sonens rum.
Det visserligen havstema, men det kanske kan vara ok ändå
4369407F-08D0-4C09-91FF-040C010F7431.jpeg
 

Liknande trådar

Hemmet Jag ska ta ut en värderingsman för omvärdering av min bostad i förhoppningen att kunna lägga om lånet. Nu har jag däremot haft en vild...
Svar
13
· Visningar
870
Senast: lil-sis
·
Kläder & Bli fin Jag behöver en ny baddräkt och kan verkligen inte hitta vad jag söker. Så jag vänder mig till bukeoraklet😁 Jag vill ha en som inte är...
Svar
14
· Visningar
1 187
Senast: jeennnnyy
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter en feminin partyklänning. Och då menar jag inte med en massa volanger och småblommor, utan liksom en kvinnlig klänning...
2
Svar
29
· Visningar
3 778
Senast: Pilot
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 027
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp