Tips på lugna/akustiska låtar?

Ackela

Trådstartare
Helluuu, jag försöker utveckla min chill-lista på Spotify och skulle behöva tips på bra låtar att ha med! Jag vill inte ha smöriga ballader med och är inte jätteförtjust i låtar på svenska. Jag vill helst ha låtar som är mer åt rockhållet (med allt vad det innebär), det gör inget om det är akustiska versioner av en annars "normal" låt.

Jag är såklart öppen för förslag så om ni har tips på låtar som kanske inte riktigt faller under någon rock-gengre så tipsa ändå! Bomba med förslag! :D
 
Daniel Norgren, Prettiest world är väldigt fin. Everlasting friend är en annan favorit (kanske för att det var en så fantastisk liveupplevelse!), men tror inte den finns på Spotify..
Han har gjort väldigt många väldigt bra låtar! Älskar texterna, och hans röst!
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hejsan! 😊 Så nu är det såhär att jag och min familj är på jakt efter den passande hundrasen för oss! Och vi har mer eller mindre redan...
2
Svar
26
· Visningar
4 354
Senast: Roheryn
·
Hemmet Buke brukar ju ha svar på allt så jag tänkte bolla lite med er :) Jag och sambon köpte ett jättefin hus för ett tag sedan, samma dag...
Svar
19
· Visningar
2 718
Senast: Draumsyn
·
Hästvård Fick igår diagnosen hovbensfraktur på min alldeles för lovande livliga och alltid spralliga unghäst :love: på 5-år och vill såklart...
Svar
14
· Visningar
10 723
Senast: corzette
·
Foder & Strö Vi har en mycket svårfödd häst som vi inte riktigt får ordning på, och jag har slut på idéer. Hon är ett 13-årigt ädelt halvblodssto...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
15 033
Senast: axel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Guldfasanerna
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp