Bukefalos 28 år!

Tips på midsommarpresent?

Voeux

Trådstartare
Efter jobbet ska jag lämna min hund till pappa som ska ta hand om honom över midsommarhelgen, så att han slipper hänga med mellan snapsande och femkampande. Bästa pappa tar alltid hand om min hund när jag behöver hjälp, även när det innebär lite uppoffringar för honom själv, så jag tänkte att jag skulle vilja köpa en liten midsommarpresent till honom som tack. Någon som har något tips?

Ej alkohol då han inte dricker alkohol och ej blommor eftersom de ska åka iväg till stugan över helgen, och det kanske blir bökigt att släpa med. Gärna något midsomrigt! :)
 
Efter jobbet ska jag lämna min hund till pappa som ska ta hand om honom över midsommarhelgen, så att han slipper hänga med mellan snapsande och femkampande. Bästa pappa tar alltid hand om min hund när jag behöver hjälp, även när det innebär lite uppoffringar för honom själv, så jag tänkte att jag skulle vilja köpa en liten midsommarpresent till honom som tack. Någon som har något tips?

Ej alkohol då han inte dricker alkohol och ej blommor eftersom de ska åka iväg till stugan över helgen, och det kanske blir bökigt att släpa med. Gärna något midsomrigt! :)
Jordgubbstårta. 🍓
 
Efter jobbet ska jag lämna min hund till pappa som ska ta hand om honom över midsommarhelgen, så att han slipper hänga med mellan snapsande och femkampande. Bästa pappa tar alltid hand om min hund när jag behöver hjälp, även när det innebär lite uppoffringar för honom själv, så jag tänkte att jag skulle vilja köpa en liten midsommarpresent till honom som tack. Någon som har något tips?

Ej alkohol då han inte dricker alkohol och ej blommor eftersom de ska åka iväg till stugan över helgen, och det kanske blir bökigt att släpa med. Gärna något midsomrigt! :)
Mina föräldrar har våra hundar över midsommar, och de får vin, kaffe, choklad, en "midsommarprydnad" i en liten korg. :) (men vet ju också att de uppskattar , och gillar just det vinet, kaffet och chokladen!).
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 654
Senast: jemeni
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 071
Senast: lundsbo
·
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 365
Senast: Cocos
·
Relationer Det gäller min bror. Varning för rörigt iinlägg Vi i familjen misstänker att han börjat droga eller har något annat "fuffens" för sig...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 339
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Stänger du toalettlocket?
  • Att reda upp livet
  • Vad nynnar ni på?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp