Tips på något att titta på

sthu

Trådstartare
Jag har så tråkigt! Strandsatt i soffan och behovet av något att titta på för att fördriva tiden är stort.

Jag gillar det mesta (inte speciellt förtjust i historiskt dock), fantasy och sånt brukar vara uppskattat.

Har egentligen bara ett krav: det ska vara lätt att titta på, så jag kan sticka/virka/pyssla samtidigt.

Har tillgång till Prime, Netflix, HBO och svtplay.
 
Jag har så tråkigt! Strandsatt i soffan och behovet av något att titta på för att fördriva tiden är stort.

Jag gillar det mesta (inte speciellt förtjust i historiskt dock), fantasy och sånt brukar vara uppskattat.

Har egentligen bara ett krav: det ska vara lätt att titta på, så jag kan sticka/virka/pyssla samtidigt.

Har tillgång till Prime, Netflix, HBO och svtplay.
The Last of Us!
 
the wheel of time finns på prime, ingen höjdare, men hyffsat underhållande fantasy serie om man skall slö titta på något ;) även Shadow and Bone- säsong 1 är väldigt bra, säsong 2 kinda meh.
 
the wheel of time finns på prime, ingen höjdare, men hyffsat underhållande fantasy serie om man skall slö titta på något ;) även Shadow and Bone- säsong 1 är väldigt bra, säsong 2 kinda meh.
Shadow and bone såg jag, den blev verkligen meh.. ska kolla om wheel of time funkar!
The Last of Us!
Hört mycket bra om den. Ska kolla in.

Filmer på svtplay i sommar. Tror de ligger kvar en vecka till en månad beroende på rättigheterna.
https://www.tv.nu/tipsar/over-100-filmer-pa-svt-play-i-sommar
Jadu, grejen är att jag inte vill scrolla igenom över hundra filmer för att hitta något..
 
Fast nu ville jag ha snabba lätta tips, inte göra en massa research och gå igenom hundratals filmer för att hitta något som mer eller mindre ska vara ett underhållande bakgrundsljud.

Har du utforskat matprogrammen på Netflix? Dom har många och i olika grader av seriositet, från Chefs Table (prisbelönt djuplodande kockporträtt) till Is it Cake? (flams).
 
När jag låg sjuk senast började jag kolla på Young Sheldon, lättsmält och hjärtligt även om jag inte skrattar hälften så mycket som jag gjorde till BBT.
 
Drömslottet, Svtplay (Brittiskt par köper ett slott i Frankrike som de renoverar)
Love it or List it Australian, Netflix (En mäklare och en inredare hjälper familjer att antingen älska sin nuvarande bostad, eller sälja och köpa annat)
 

Liknande trådar

Fritid En liten spinoff på andra serie-tipsar tråden eftersom jag gärna ser historiskt, fantasy, sci.fi. och rysare. :D Jag gillar serier som...
Svar
4
· Visningar
427
Senast: Sasse
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 402
Hundavel & Ras Jag är på jakt efter den perfekta rasen till mig och tänkte höra om ni kanske har något tips på vägen. Jag har skannat av de flesta av...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
28 475
Senast: Åsa A
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
956
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp