Bukefalos 28 år!

Tips på passande namn?

S

Spider84

Jag funderar på att fixa så att jag betalar för att ha sidan på tripod och på så sätt slippa reklam. Upptäckte till min besvikelse att t35.com inte går att länka bilder ifrån, eller har jag missat något?

I alla fall så kan man ju få en adress med .com, .net m.m., men då vill man ju ha ett vettigt namn på sin sida också. www.spider.com känns ju lite konstigt då tror man ju att det handlar om spindlar och det är säkert redan taget för den delen också.

Sidan handlar ju mest om akademisk ridkonst, men jag vet att en del av kombinationerna med det namnet är tagna.

I vilket fall någon som har något tips på ett bra namn?

Här är sidan:

http://spider84.t35.com/index.htm
 
Jag skulle nog iof välja det längre namnet,det är ju det sidan skulle handla om,eller? Så varför inte.. :)
 
Jo visserligen, men det är ju ridkonst också.

Usch, vet du inte att du bara ska hålla med mig så jag slipper fundera? :D

Bara skämtar! Säg precis som ni tycker så får jag förhoppningvis rätsida på det någon gång. :crazy:
 
Ja, visst är det jobbigt...

Jag funderar också på att skaffa domän, men kan inte bestämma mig för var det ska vara för nåt. Just nu lutar det mot zaga.se. Fördelen med det är att det är kort.

Jag tycker du kan ta bara ridkonst! Fast det skulle ju funka med akademiskridkonst också...
 
Jag tycker du kan ta bara ridkonst! Fast det skulle ju funka med akademiskridkonst också...

:rofl:

Det var liksom så där smygande sagt. :D

Vi får väl se vad folket tycker.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Postar här på buke för att se om det finns någon med sjukdomen eller som känner till den. Jag söker men ljus och lykta för att få hjälp...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
27 957
Senast: lewellyn
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Denna dag för 15 år sedan lade jag upp mina första webb-sidor på internet. Detta skedde alltså 14 maj 1996. Jag försöker ofta ägna...
2
Svar
39
· Visningar
5 898
Senast: Lydia
·
H
Hästhantering Jag ägnade mitt projektarbete till att träna NH med min medryttarhäst Geronimo. Min handledare ville att jag skulle skriva ihop en liten...
Svar
5
· Visningar
2 154
Senast: anyberg
·
  • Låst
Övr. Barn Här kommer hela historien. Jag och mitt ex, alltså mamman till barnet det hela handlar om, separerade i december när hon fortfarande...
13 14 15
Svar
297
· Visningar
24 558
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp