Tips på poddar om sex (utbruten från Dejtingtråden 25!)

strawberrysylt

Trådstartare
Åh, hörrni jag har ett tips... Jag har aldrig hittat en podd jag gillar om sex, tycker alla varit tramsiga/vulgära/allmänt blä, men för ett par dar sen hittade jag "sex med Smail och Frida" och den rekommenderar jag! (detta måste väl platsa i denna tråden? Sorry annars!)
 
Åh, hörrni jag har ett tips... Jag har aldrig hittat en podd jag gillar om sex, tycker alla varit tramsiga/vulgära/allmänt blä, men för ett par dar sen hittade jag "sex med Smail och Frida" och den rekommenderar jag! (detta måste väl platsa i denna tråden? Sorry annars!)
Den ska jag prova att lyssna på! Alltid varit skeptisk till sexpoddar, men kan vara värt ett försök! :up:
 
Åh, hörrni jag har ett tips... Jag har aldrig hittat en podd jag gillar om sex, tycker alla varit tramsiga/vulgära/allmänt blä, men för ett par dar sen hittade jag "sex med Smail och Frida" och den rekommenderar jag! (detta måste väl platsa i denna tråden? Sorry annars!)
Tack för tips!
Jag lyssnade en del på Alla våra ligg men tyckte att det blev för mycket fatshaming för att jag skulle orka lyssna. Kanske är den här bättre, ska provlyssna :)
 
Tack för tips!
Jag lyssnade en del på Alla våra ligg men tyckte att det blev för mycket fatshaming för att jag skulle orka lyssna. Kanske är den här bättre, ska provlyssna :)

Blä för shaming. En grej jag inte gillar med denna podden ska jag kanske säga är att de är lite väl "dom har inte legat på TRE MÅNADER, nåt är ju FEEEL!" Men annars gillar jag den.
 
En grej jag inte gillar med denna podden ska jag kanske säga är att de är lite väl "dom har inte legat på TRE MÅNADER, nåt är ju FEEEL!"

Åh gud, jag får krupp bara av den beskrivningen. :nailbiting: Jag lyssnar på en del poddar för att ta in andra perspektiv emellanåt, men jag orkar verkligen inte när folk ska vara så himla... ja, konstiga om sex. Vissa ligger ofta, vissa sällan, och vissa aldrig, och inget är mer rätt än det andra. Tråkigt att de inte verkar ha greppat det konceptet.
 
Åh, hörrni jag har ett tips... Jag har aldrig hittat en podd jag gillar om sex, tycker alla varit tramsiga/vulgära/allmänt blä, men för ett par dar sen hittade jag "sex med Smail och Frida" och den rekommenderar jag! (detta måste väl platsa i denna tråden? Sorry annars!)
Var hittar jag detta 😊
 
Känns som att jag kommer idiotförklara de tills jag tröttnar då :laugh:

Fast det är det enda jag stört mig på hittills, så det blundar jag med öronen åt när det kommer ^^.

Åh gud, jag får krupp bara av den beskrivningen. :nailbiting: Jag lyssnar på en del poddar för att ta in andra perspektiv emellanåt, men jag orkar verkligen inte när folk ska vara så himla... ja, konstiga om sex. Vissa ligger ofta, vissa sällan, och vissa aldrig, och inget är mer rätt än det andra. Tråkigt att de inte verkar ha greppat det konceptet.

Fast när det gäller allt (av det jag hittills hört) annat verkar de väldigt vettiga som sagt :). Men visst är det som du skriver.


Var hittar jag detta 😊

Googla sex med Smail och Frida podd så borde du hitta :).
 
Bara lite nyfiken då jag lyssnat en del på Alla våra ligg men tydligen missat fatshamingen, vad säger de?
 
Bara lite nyfiken då jag lyssnat en del på Alla våra ligg men tydligen missat fatshamingen, vad säger de?
Nu är det längesen jag lyssnat men det var vad jag minns i stort sett att man var tvungen att påpeka att ett dåligt ligg var tjock och att skratta åt det. Typiskt sånt som lätt går obemärkt förbi om man inte är tjock själv och får den där obehagliga bismaken i munnen liksom.
 
Nu är det längesen jag lyssnat men det var vad jag minns i stort sett att man var tvungen att påpeka att ett dåligt ligg var tjock och att skratta åt det. Typiskt sånt som lätt går obemärkt förbi om man inte är tjock själv och får den där obehagliga bismaken i munnen liksom.

Sådant är så otroligt vanligt att vi som inte känner oss påverkade (eller jag reflekterar iaf mycket lite om vikt på alla vis) nog missar det allra mesta. Bara för mig att tänka lite på det så dyker det för mig upp mycket.
 
Nu är det längesen jag lyssnat men det var vad jag minns i stort sett att man var tvungen att påpeka att ett dåligt ligg var tjock och att skratta åt det. Typiskt sånt som lätt går obemärkt förbi om man inte är tjock själv och får den där obehagliga bismaken i munnen liksom.

Låter ju inget vidare!
 
Sådant är så otroligt vanligt att vi som inte känner oss påverkade (eller jag reflekterar iaf mycket lite om vikt på alla vis) nog missar det allra mesta. Bara för mig att tänka lite på det så dyker det för mig upp mycket.
Ohja! Precis som när jag som vit garanterat missar mycket rasism och jag som hetero missar mycket homofobi. Gör man sig medveten så ser man såklart mer men som icke drabbad så kommer man missa det mesta iom att det ofta är så små och fullt normaliserade saker, som behovet av att påpeka att den en låg med var tjock (till skillnad från ickebehovet av att påpeka att hen var smal).
 
Ohja! Precis som när jag som vit garanterat missar mycket rasism och jag som hetero missar mycket homofobi. Gör man sig medveten så ser man såklart mer men som icke drabbad så kommer man missa det mesta iom att det ofta är så små och fullt normaliserade saker, som behovet av att påpeka att den en låg med var tjock (till skillnad från ickebehovet av att påpeka att hen var smal).

Precis! Dina inlägg har lärt mig mycket genom åren, du är verkligen bra på att konkret sätta fingret på de där "osynliga" sakerna en missar 🙏
 
Ang alla våra ligg kan jag uppskatta att de är personliga och att de bjuder in de som är verksamma inom vissa saker, men alltså de har ju inte koll alla gånger. Jag har dock bara lyssnat på de 50 första avsnitten och fastnat lite pga vad de sa om poly och öppet förhållande. Ska lyssna på denna också!
 

Liknande trådar

Kultur Jag inser att det här kan vara ett ganska laddat ämne och lite av en kontroversiell åsikt från min sida, framförallt med tanke på...
2
Svar
35
· Visningar
2 624
Träning Jag behöver tips, och jag varnar redan på förhand för att det kan bli långt. Jag har en sexårig ponny som jag har haft i ganska exakt...
Svar
15
· Visningar
2 855
Senast: Kiwifrukt
·
Hästmänniskan Okej. Jag måste skriva av mig. Jag tycker inte att det är roligt att hålla på med hästar längre. Men samtidigt då tycker jag det...
Svar
17
· Visningar
3 961
Hästmänniskan hejsan alla bukemänniskor... sorry om tråden ligger fel, ni får ta bort eller flytta den då måste bara fråga om det inte bara är jag...
2
Svar
32
· Visningar
3 032
Senast: Rouise
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp